Gå til innhold

syns dere dette er helt hull i hodet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

å ha en baby på 6-7 mndr annenhver uke hos mamma og pappa?vi vil begge veldig gjerne dette...jeg mener et barn har like mye rett på både mamma å pappa..og jeg ammer heller ikke så...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dere er enige og samarbeider bra, samt at babyen er trygg på dere begge ser jeg ikke noe galt i det.

Skrevet

Tja, spørs vel på øyne som ser...Men personlig synes jeg at et så lite barn har rett på bare et permanent hjem. Synes barnet skal bli større før man deler opp på den måten. Det er vel bedre å la h*n ha bare et bosted, og heller omgås den andre mye. Ja, et barn bør ha både en mamma og en pappa, men man mister ikke den ene fordi om man ikke bor der.

Skrevet

ja vi samarbeider veldig bra! og han har sovet over hos pappan mange ganger...vi vil at han skal bli like godt kjent med oss begge

Skrevet

Dette er IKKE en bra løsning for en liten baby!!!

EN uke vekke fra den ene foreldrene om gangen er som ett helt liv for dem!!

Ring fam.vern kontoret du så får du høre hva de profesjonelle sier.

Jeg tenkte som deg, ringte dem og fikk mildt sagt sjokk;p

Skrevet

Jeg har vært borte fra ungene en uke i strekk fra de var små pga jobb og studier, det samme var mannen min da vi bodde sammen. De er helt trygge på både oss foreldre og besteforeldrene.

Skrevet

Dere kan jo prøve å se hvordan det går.

Jeg for min del tviler på at babyen vil trives med dette.

Skrevet

Dette blir for ustabilt for han...

Skrevet

babyen din trenger et stabilt og trygt hjem, det får han ikke om han bor en uke her og en uke der. Han er jo ikke gammel nok til å forstå seg på tid og vite hva som skjer neste uke. Dessuten er det slitsomt å flytte hver uke, jeg hadde aldri orket å bo annenhver uke ett sted og annenhver uke et annet.

Skrevet

Gjør et forsøk!! Dere vil jo fort merke om det ikke går:-) Ikke la deg skremme av de her inne som sier noe annet. Dere kjenner babyen best, og kan vurdere om det er noe dere vil forsøke!!

Skrevet

Anbefalinger jeg har fått fra Familievern kontoret sier at barnet ikke bør bo en uke hos mamma og en uke hos pappa. De sa til meg at de ikke anbefaler barn under 15 mnd å overnatte hos for eks pappa... Den følte jeg var litt drøy, og gutten vår har sovet hos pappa i 2-3 dager før han har kommet tilbake til meg.

Jeg tror det ville blitt et sjokkk for han å plutselig skulle sove over hos pappa når han var over året.

Men...dere kan jo prøve. Eller være enige om at når barnet blir litt eldre kan denne ordningen tre i kraft.

Skrevet

Dette hadde vært helt hull i hodet for barnet vårt hvertfall.

Her har vi fast overnattingssamvær 1 natt annenhver helg å det funker for oss nå. Om noen mnd så skal hun være der hele helgen(annenhver helg)

Noe 50\50 blir det nok aldri her i gården. Før mente jeg det kom til å¨være en mulighet men det kommer nok ikke til å skje før jenta vår er stor nok til å si at hun ønsker dette selv. Pappaen er enig om at et fast bosted er best for henne nå som hun er så liten men at hun heller kan komme til han så ofte hun vil utenom samvær også om hun selv ønsker det senere.

Hun er 9mnd nå.

Skrevet

Huff nei, ikke gjør det. Et barn trenger et hjem, ikke bare en plass å bo.

Skrevet

huff synes d blir mye fram å tilbake for babyn din jeg.syns ikke en slik ordning er bra i d hele tatt. en unge trenger et stabilt og trygt hjem,ikke å bo i en koffert nesten... d blir alldrig noe 50/50 her i gården iallefall. synes d er nokk me at faren har han 2 ganger i uka jeg,han er en flink far men vi har ulike regler som vi må jobbe me for hver gang han kommer hjem(er bare 1 år) så får han raserianfall. raser til han blir blå enkelte ganger for faren ikke har de samme regla..

så syns først å fremst at d er allt fortidlig med 50/50 når babyn din er så liten, ta d heller når babyn er større og kan fortelle litt selv hva den ønsker d er min mening=O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...