Gå til innhold

Moliat


-MtG-

Anbefalte innlegg

Siden du også bor i fetsund så kan du kanskje fortelle meg hvor denne jordmoren her befinner seg? Jeg har nettopp flyttet hit og skal bytte jordmor fra lillestrøm. Har du telefonnummer til jordmor her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

øh..var det da. Skal gå å kikke....der var journalen ja..skal vi se..

 

Fet Helsestasjon

Gamle Fetveien 13

1900 Fetsund

63 88 77 80

 

Og hun heter Nora. (husker ikke etternavnet)

 

Mener hun har ferie nå. Jeg har time der 1/8 så hun er iaf tilbake da. Og hun er der tirsdager og fredager. Men er åpent til å kunne bestille time hver deg.

 

Jo og hun befinner seg over Rema 1000. På baksiden av butikken, ved siden av lagerinngangen til rema, er det en dør. Er både legesenter, helsestasjon og noen firmaer der. Opp i 2 etg., inn døra, til høyre, ut døra, til venstre, inn på helsestasjonen. Virket kanskje litt labyrint men enkelt å finne frem:)

 

Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for informasjon. Har hatt mistanke om at det var i rema 1000- bygget, men har ikke skjønt hvor i huleste inngangen har vært:) Får ringe og høre når hun har tid da.

 

Jeg har termin 06.10. Menstermin 26.09 og tror det stemmer bedre.

Når har du termin?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul-termin 24 og mens 26 august.

 

Jepp den inngangen lyser ikke akkurat opp.

 

Pakker oss sammen til en ukes ferie nå, skal bli sååå godt. Vel godt og godt å traske på Hunderfossen med hovne vannfylte ben og full av kynnere, får ta med meg en campingstol:) Så opp til mor og bli dulla med:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, men det blir deilig å komme seg bort litt da. Vi var nettopp en uke på Rhodos. Der traska jeg rundt i nesten 40 varmegrader med tømmerstokkbeina mine. Men det var koselig da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodos slår Lillehammer:) Har blitt så ille at jeg er avhengig av støttestrømper om jeg skal klare å stå på beina når kvelden kommer. Alt man må igjennom sier jeg bare... skal bli litt godt å få'n ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...