Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Heisann, jenta mi er nett rundet 4mnd, og har to dager fått smake litt velling, hadde utpumpet mm på flaske+ litt maisgrøtpulver oppi. Hun har nå fått rødt utslett i ansiktet, ser nesten ut som blemmer.. Kan det vere grøtpulveret tro? Flere som har opplevd dette? Eller kan det være noe jeg har spist som hun reagerer på via mm?
Boglarka Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Hei. Vi begynte med havregrøt - med ris og hvete. Huden hennes ble helt tørr på ansiktet og full av røde flekker. jeg tenkte på at kanskje ho reagerer på mat....matallergi..
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Hei - jeg har for en uke siden begynnt å gi jenta mi mais-grøt også (5 mnd). Og det samme har skjedd med henne; røde prikker og utslett i ansiktet. Er det en sammenheng mon tro?? Vi får håpe på flere svar!
glad_jenta Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 hei! gutten min også ble slik av grøt laget av mme,men ikke av mm.men gikk over i løpet av natten.merkelige greier!!
Bia24 - har 3 gull :) Skrevet 17. juli 2006 #5 Skrevet 17. juli 2006 Eldstemann fikk det samme da han begynte med grøt 4mnd gammel. Han hadde melkeallergi. Så kunne bare få grøt uten tilsatt melk (alså.grøtpulvere uten melk..skal tilsettes mm eller mme uten melk). Han fikk utslett og blemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå