Gå til innhold

Aaargh, blir så forbaska sint på helsevesenet


Duddlidu

Anbefalte innlegg

*Sukk* oppdaget igår at opplysningene legen min har skrevet på helsekortet forrige kontroll er helt riv ruskende gale. Hun har skrevet feil svangerskapsuke, uke 31 og ikke 27, og ikke ført på vekt eller noen ting. Krysset hun har satt i skjemaet for sfmål stemmer dersom jeg hadde vært i uke 31 når jeg var på kontroll, men jeg var da bare i uke 27. Dette gjør meg litt bekymret, for om jeg flytter krysset hennes til uke 27 så ligger jeg laangt over det grønne feltet. Sf mål 32 i uke 27 ser helt feil ut. Har hun skrevet feil uke OG feil sf mål? Har hun da idet hele tatt skrevet NOE riktig?? Blir litt frustrert av dette... har jeg kanskje for mye fostervann?

 

Prøvde da å bestille time hos jordmor idag, men hun har tatt seg ferie nå alikevel, selv om hun fortalte hun skulle jobbe hele ferien sist jeg var der og hun fortalte sist at det var ingen problem å ringe for å få en time. Det var såå vanskelig for vikaren i telefonen å gi meg noen time hos noen andre, så dermed kunne jeg få time uti august. Måtte ringe legen min istedet.

 

Så da jeg ringte legen min, har de likegjerne stengt hele forbaska legesenteret!! Så kunne ringe å bestille hos et helt annet legesenter som var vikar for dette. Der er det da sannsynligvis så fult at jeg ikke har giddet å ringe engang.

 

Så nå sitter jeg her da, sint og full av hormoner og banner over at opplysningene mine ikke stemmer og tenker at 1 mnd, 2 mnd, eller nesten 3 mnd mellom hver kontroll.. spiller vel ingen rolle.. Opplysningene de skriver stemmer jo ikke anyway. *sint*

 

Har fått nye jordmødre stadig også, ettersom vikarer har sluttet og nye har begynt. Om jeg nå får time hos enda en vikar nå... så har jeg hatt kontakt med 4 ulike personer iløpet av 5 sv.kontroller. Knytte personlig kontakt med jordmor up in my as*.

 

Måtte bare lufte frustrasjonen!

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, skjønner du blir frustrert :(

 

Kanskje du kan ringe sykehuset og fortelle de hva som har skjedd. Kan jo hende de har tid til deg... at du kan få en ul for å se at alt er som det skal feks...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...