Gå til innhold

Jeg angrer på valg av forlover....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da jeg ble fridd til, og vi satte datoen 3 år fram i tid, valgte jeg også forlover. Nå 1 år før bryllupet angrer jeg som en hund. Vi har minimalt med kontakt, har bare sklidd fra hverandre på en måte. Jeg føler jeg har gjort en innsats for å få rettet opp dette, men når du bare møter veggen føler jeg det umulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg :-) Jeg og min sambo satt datoen for bryllupet i mai, om mindre en en mnd til:-D. Valget av forlover var ikke enkelt men siden det er et lite bryllup, var det en av de to "nermeste"! Før vi spurte noen forsikret vi oss om at de ikke skulle gifte seg i år, de har snakket om det i mange år men hele tiden utsatt det, de skulle ikke før neste år!

To uker etter at jeg spurte henne slapp de bomben og skal gjøre det en måneds tid etter oss! Hvordan gikk det da med alt hun skulle hjelpe meg med... rett i vasken, for hun må jo ordne med sitt eget:-[

Siden du fortsatt har et år på deg hadde nok jeg vertfall prøvd og forklare at siden dere er i forskjellige faser av livet passer det nok at du finner noen andre som du har mere kontakt med nå¨!

Ønsker deg lykke til med videre planlegging og inngåelse av ekteskapet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal være ærlig, jeg.

Si det som det er, at det ikke føles riktig at hun er forlover når dere ikke lenger står hverandre nær.

Hun burde jo ikke bli overrasket hvis dere har hatt minimal kontakt, som du skriver.

 

Ta en åpen prat med henne, Det er viktig at dagen din ikke ødelegges av noe som kunne vært løst.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner deg godt...ville fortalt det til forloveren jeg...og etter det skifter du forlover...

 

jeg skrev ikke på noe forlover i kirken enda jeg...vet ikke hvem jeg skal ta...

har ingen gode jentevenner.....og guttevenner ..er guttevenner...blir litt feil...pluss han jeg er mest med...og har mest kontakt med...har likt meg over lang tid..så føler det blir litt feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde snakket med denne jenta, å fortalt henne akkurat hva jeg følte og mente. Å forhåpentligvis forstår hun deg og synes det er greit. Hvis ikke forsterker det vel igrunn bare hva du føler i utgangspunktet og gjør det enda enklere for deg å bytte.

 

Dette er din store dag, ikke la noe så teit legge en demper på dagen din! Følg hjertet ditt du!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde samme problem, (bare at hun jeg hadde valgt var ikke noe trivelig lengre.

Jeg ringte henne og sa at jeg hadde ombestemt meg på forlover og ville heller velge søstra mi siden hun allerede hadde gjort så masse. var litt ekkelt etterpå men det var godt når jeg hadde gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde to- hun ene mer ivrig enn hun andre. Så, da gikk jeg for d hjertet mitt følte mest for, og valgte riktig person ;)

 

 

Følg hjertet ditt, og mavefølelsen!!

 

Dagen kommer til å bli stor uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...