Gå til innhold

Hei dere som driver dette fantastiske nettsteder for oss med Barni(ogutenfor)Magen :-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Først av alt vil jeg veldig gjerne få takket for dette fantastiske nettstedet. Jeg har vært her inne i noen år, og er veldig fornøyd med siden. Er blitt veldig glad i klubbsiden *vår*, der jeg hører under:-)

Der har vi det fantastisk fint, og stemningen er bestandig god:-)

 

Trives veldig godt med å lese litt her og svare på innlegg når jeg har tid :-)

 

Men så er det et par ting jeg lurer på (og som jeg tror flere lurer på), som jeg ikke har fått helt klart for meg. Nemlig dette med et nytt "nick-system".

Jeg har byttet nick, både på det jeg har, med forskjellige forandringer og "midlertidlige" nick, for å skrive innlegg eller svare hvor jeg ikke har hatt lyst til å bli gjenkjent .

 

Så nå lurer jeg ltt på om alle nickene jeg har brukt kommer opp eller kun de som man bruker etter at det nye systemet er kommet igang, kommer opp?

 

Det var egentlig det jeg lurte på ;-)

 

Håper dere får en fortsatt fin sommer :-)

 

Hilsen en megt fornøyd bruker her på DiB :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Nå vil et nick linke til en brukerprofil med et ID nummer.

Dvs. at uansett om du endrer nick så vil ID'n være den samme og dermed "avsløre" at samme person står bak.

 

Men dette settes ikke på med tilbakevirkende kraft, så ingen eldre forum-meldinger vil avsløre denne ID'n.

 

For dere som vil være anonyme så kan dere:

- bruke anonym-knappen

- lage en ekstra konto på en annen email

 

Så jeg synes dere fremdeles har plenty mulighet for å "gjemme dere" hvis dere vil det.

 

 

Mvh.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...