Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at at noen har kjøpt et hold-in belte som passer fint å ha under brudekjole etc... Vet noen hvor man får kjøpt dette? Har enda ikke funnet det noen steder....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har testet ut forskjellig..... Det som er minst synlig er hold-in strømpebukse! Og da har jeg klippet av beina, siden jeg ikke skal ha strømper... Hold-in sykkelbukse! Og sikkert bare en brøkdel av hva et sånt koster i undertøys forretning!?

Skrevet

Hei

Jeg har kjøpt det. Kjøpte på en undertøys forretning i Sandvika (Malinka, tror jeg det het...) Men bare gå til en undertøysforretning og spør. De ligger gjemt bak disk. Sikkert fordi de er litt kjedelige å se på.... Ikke noe sexy undertøy å pryde vinduet med. De hadde ikke str min, så de fikk den sendt dit fra Oslo, så det er nok flere steder som har.

Skrevet

og de "sykkelbuksene" funker som bare juling! Nesten så jeg fikk midje, jo:)))

Jeg betalte 300 for min og det var det absolutt verdt!

For meg funker ikke en vanlig hold in strømpebukse, for de krøller seg nedover magen når jeg sitter (sikkert pga en uformelig klumpete mage:), men denne holdinsaken jeg har nå (heter noe sånn som cessi eller noe sånn, den holdt seg på plass hele kvelden når jeg hadde den på og prøvde den (og da satt jeg sammenkrøllet i sofaen)!

Skrevet

Cubus har sånn hold in sykkelbukse lignende sak.

Forloveren min kjøpte den og syntes den var genial. Tror hun betalte 80 kr. Er ikke helt sikker på prisen, men tror det var det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...