fruen81 med mirakel i magen Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 da er dagen over, å jeg sier bare en ting jenter GLED DERE vi hadde bare den perfekte dagen, skinnende sol å bare lykke. vielsen var så nydelig å alt ble bra, ble tatt over 900 bilder av oss, siden vi hadde fotograf hele dagen så gleder meg til å få de. lykke til alle kommende bruder dere har virkelig noe å se frem til
Dubbe Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Åh, gratulerer så mye med vel overstått!!! Gleder meg veldig til dagen vår jeg også. Gifter oss 12. august- og håper på fint vær!! (men ikke så innmari varmt..hehehehe)
Embla72 Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Gratulerer så masse :-) Giftet meg lørdag og det var bare helt fantastisk :-)
Hanne-mor Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Ååå gratulere så kjempemasse! Vi skal gifte oss 5. august og gleda meg heilt vanvitti masse!! Håpa på knallsol og fint vær heile dagen
To trollunger + en spire Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Hva kostet det å ha en fotograf hele dagen? Amatør eller proff? Gratulerer med vel overstått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå