Gå til innhold

WorldOfWarcraft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med menn som spiller dette spillet, hvor lenge har han spilt? min kjøpte det i Februar2004, og sitter fremdeles like hekta. JEG HATER DET!!!!! Sitter tungpusta og dypt konsentrert foran datan, gjerne inne mens sola skinner gjennom vinduene og veranda døra.... er så JÆÆÆVLIG LEI!!!!!!!!! Hater det dritt spillet!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så krangler vi IGJEN pga det helvetes spillet!!!!! Er det mulig!!!

Gjest marie-s
Skrevet

Napp ut nettverkskabelen og gjøm den en uke, si de kan få den tilbake ved god oppførsel;-)

Skrevet

Hehe, ja.. Men det blir som å ta dopet fra en narkoman og gjemme det. Noe jeg ikke hadde tort å gjort uten støtte fra noen. Han hadde klikket om jeg hadde gjort det, og gått å kjøpt seg ny. problemet er stort..... Er ikke "bare".......:-(

Skrevet

Regner med at dumt spørsmål, men har du snakket med ham om hva dette er i ferd med å ødelegge? Når en enkelt ting tærer på forholdet må det jo ringe en bjelle ??? Eller ser han ikke (forstår ikke) at du lider pga spillet?

Jeg synes TV`en er ille.. sitter å glor på den kassa og ikke prater sammen... men ser jo logisk at det er jeg som er litt "tullete" akkurat hjemme hos oss ang. det da...

Uansett.. lykke til ;)

Skrevet

Dette blir vel ikke så mye til svar. Men WoW blir nok det samme for dere som fotball, ut-på-byen-hver-bidige-helg eller andre manier og avhengigheter er for andre familier. Det handler om prioriteringer.

Forstår deg og lider med deg. Selv har jeg slitt med sambos fotball-galskap. Men han har tonet ned når han så at det gikk ut over meg. Lykke til!

Skrevet

hater wow jeg og. INTENST!

Samboeren spiller det her og, vil ikke legge seg engang. Har snudd døgnrytmen og anser ham nå som "homo", siden han heller vil tilbringe tid foran satans dataen, istedet for natten med meg..

HOMO SATANS DRITT SPILL BRENN I HELVETE TIL EVIG TID!

*snufs* frustrert dame

Skrevet

Vi krangler ofte vi og..det er hele tiden..skal jeg ha hjelp til noe må jeg snakke høyt fordi han siter med dei hørselverna...De som skriver til deg at det bare er å snakke med han vet ikke hva dei snakker om..Typen min er avhengig og det er fra fire til syv timer om dagen..Sier jeg noe får jeg til svar at det ikke er noe annet å finne på og bla bla.. Jeg er lei ta å mase og diskutere dette spillet med han...

klem fra meg

Skrevet

Helt ærlig så skjønner jeg ikke at dere gidder en gang! Jeg kan selv spille i perioder (er alene så da kan jeg jo gjøre det jeg vil på kveldene) men tør som jeg har sagt før ikke å prøve meg på WOW.....er litt for redd for å bli hektet.

For meg fungerer spillingen som en virkelighetsflukt, når ting er tungt er det greit å kunne søke tilflukt i en "annen" verden i steden for å sitte å gruble på problemene hele tiden.

Men jeg hadde ikke klart å forlange at noen skulle ta seg av gutten min, laget mat til meg, vasket klærne mine og ryddet etter meg mens jeg satt og spilte.

Sett enten et ultimatum, eller gi faen i å gjør noe for de i det hele tatt. Reis bort en helg og sett igjen barna og se hva som skjer, klarer han ikke å løsrive seg da så er han ikke mye å samle på.

Skrevet

Nettpoker er ikke akkurat bedre! 12 timer om dagen uten problemer. Det er helt sykt altså. Og ikke nok med at jeg må gå å gjøre alt elene hele tiden,men når han ikke spiller så snakker han poker. Eller leser poker blader eller poker bøker,eller ser poker på tv.

Skrevet

jeg syns det rett og slett er jævlig når de heller vil spille data enn å være sammen med familien sin.. de ser ikke hva som blir gjort hjemme.. så de får ting dytta opp i ræva! jeg blir så sint da sambo ikke gjør noe annet enn å spille!!!!!!

Skrevet

Igår natt skulle jeg overraske samboeren min, kledde meg i en snerten liten kjolesak, og "stæsha" meg opp, kom nettopp fra dusjen og tenkte at Nå.....:-)

Han spilte det spillet igjen, han kikket opp på meg og sa: har du pynta deg? Så kikket han ned i skermen igjen som om ingenting hadde skjedd. Jeg ble så lei meg at jeg sa alt rett ut til ham, og gikk å la meg. Og hva tror du skjedde- han fortsatte uberørt med spillet sitt. hater de som har laga det!!! Skjønner de ikke at det ødelegger så utrolig mye??? I kveld har han reist til kamerater igjen for å spille med de, og han klarer seg ikke en eneste dag uten det spillet. Og han blir så utrolig sint hver gang jeg tar det opp. Er så lei krangel=(

Skrevet

Ja, dra ut kabelen og gjem den. Han er jo som en liten unge. Skjønner ikke alvoret. Fjern den kabelen. Kjøper han en ny, så fjerner du den også. Siden han ikke forstår, så må du ta tak i det. For hans del også.

• 3 uker senere...
Skrevet

hei jenter!

samboeren min spilte wow veldig ofte før! han jobbet på kvelden, og jeg studerte på dagen, så den ene timen mellom jeg kom hjem fra skole og han skulle på jobb, satt han heller på dataen enn å snakke med meg. dette gjorde meg veldig deprimert, så til slutt mannet jeg meg opp, en kveld vi hadde lagt oss, og fortalte han hvor vondt det gjorde inni meg, hvordan jeg nesten følte at dataen var hans "hemmelige elsker", og at jeg måtte være et grusomt og kjedelig menneske, når en maskin var morsommere enn det jeg var, jeg gråt og hulket, og fortalte han at det føltes som om jeg var alene hele tiden. etter dette, avtok heldigvis spillingen, og han spiller nå kun de gangene han er her alene =) prøv å snakk med guttene deres på en rolig måte, og vis heller hvor såret dere blir enn hvor sinna dere er! jeg tror kjeft går disse mennene våres hus forbi :P

hilsen en jente som endelig ble kvitt dette spillet som nesten ødela forholdet !

• 2 uker senere...
Skrevet

Han var skikkelig hekta før, sto opp tidlig om mårningen for å spille wow , lastet ned filmer om det osv. Det var skikkelig gale og jeg HATER det spillet.

Men nå har han faktisk sluttet. Jeg fortalte de jeg mente om det og sa at all hans tid gikk til det. Han skjønte at de ble for masse og sluttet faktisk:0

Februar mamma

• 3 uker senere...
Skrevet

ja dette spillet skulle ha brent i helvete. Vet ikke hvor mange ganger vi har kranglet og jeg grått over dette spillet, han har gaang på gang lovet meg at han både skal spille mindre og til og med sagt at han skulle kutte det mer eller mindre ut, men det løfte holder bare i noen dager så er det på`n igjen!

Hadde det ikke vært for vi har ei datter ilag hadde jeg nok aldri holdt ut. Nå er jeg bare fortvilet! Hva gjør man?

Skrevet

står mye om dette spillet i vg idag. eksperter sammenligner dette spillet med alkoholisme og stoffmisbruk....

Skrevet

hater, HATER, HATER HATER dette spillet!!!

samboeren min kommer med samme unnskyldning: "men det er jo ikke noe å finne på, og jeg er så sliten, jeg trenger litt tid for meg selv"...

Ærlig talt. Han spiller langt til natt, og sover til han må løpe til bussen.

Det er det vi ser av han.

Skrevet

hhater spillet, kan snart sette meg opp på lista av forhold som har blitt ødelagt av spillet. sambo ser ikke prob å er ikke villig til å gjøre noe med det. han forandre seg når han soiller han får kortere lunte og er mer grinete, plus han klager på at han er så sliten, vel det forundrer meg ikke så mye han sitter på pc,n og hvor lite han får sovet. vil ikke at barnet mitt skal oppleve en far som er ikke der pga spillet.

er det ingen som har noen konkerete råd man kan følge som gjør at man kan bli kvitt dette spillet? eller er dt noen som er flinke til å hakce på pc så de kan ødelegge wow serverene:)

Skrevet

Jeg syntes rett og slett du skal sette deg ned og spille WorldOfWarcraft selv....Okkuper datamaskinen og la han sitte der og irritere seg over at du hele tiden skal spille. Så kan han se hvordan du har hatt det. Han kommer nok først til å syntes det er litt kult. Men etter 15 minutter kommer han til å irritere seg over at han ikke får spille selv, og at du gjør alt feil. Så gidder han ikke følge med mer, og syntes bare det er kjedelig når du hele tiden skal spille.

Du kan gjøre det, eller du kan si at viss han ikke kaster spillet/legger det vekk, så blir det ikke mer sex på han frem til jul.

Lykke til.

Skrevet

er ikke bare forholdet spillet har klart å ødelegge men også sexlivet, hjelper ikke å bruke sexnekt som en trusel når han uansett er mere intreisert i spillet uansett. men sexnekt er jo teit å drive med er ikke bare typen du straffer men også en selv, syns det er under kvinners verdighet å bruke det som et middel til å styre noe, selv i en så vitkig sak som dette.

Skrevet

Har også erfart at sex-nekt ikke har hjulpet, fordi typen har vært altfor besatt av spillet til å bry seg om sex..

Kloster-Liv har jeg opplevd mang en gang når det gjelder dette spillet!

Skrevet

HATER DET SPILLET!!!!! burde vært forbudt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...