Gå til innhold

hemorider...


Gjest

Anbefalte innlegg

tror jeg har fått 2 hemorider men åssen ser di egntlig ut ??

er i uke 35 ,, har hatt problemer med å kommepå do di siste dagene å plutselig var det et par klumper der som ikke skulle være der ,,,

litt ekkelt dette men for og få svar må jeg spørre :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner igjen det, har selv fått en... klump helt ytterst, altså i endetarmen heter det vel, på utsiden, ved analåpningen kan man vel si;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel det de heter ja , syn tes det er litt ekkelt jeg hehe, men pratet med en vennine nå å hun sa jeg måtte spise fiber rik mat så jeg tenkte prøve meg på det , se om det hjelper,,,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også en ulekker hudfold i rompa nylig, rundt uke 35. Fiber og vann/væske skal vel hjelpe pga at det får fart på fordøyelsen. Sjøl har jeg imidlertid ikke problemer med dét, men det er jo lett å få h. under svangerskap uansett.

Har ikke store problemer, men må tørke omhyggelig og forsiktig etter doturer. Frykten er jo at de blir såre, vonde, og visstnok kan sprekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til apoteket og få reseptfri salve. Da går det over!!

Huff, ubehagelige greier det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk faktisk råd fra legen min om å ikke bruke salver, fordi det er usikkert om det er noen påvirkning på forsteret (høres litt ut som hysteri for meg men, jaja..) HVis du har tid til å dusje i stedet for å tørke etter å ha vært på do kan det hjelpe på smertene og hindre at de begynner å blø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...