Gå til innhold

Så utrolig vondt i går, bare tanker fra en litt tung dag...


tjorven 1

Anbefalte innlegg

Ikke for det det gjør jo vondt hele tiden, men i går ar det som det satt en liten elefant på brystet mitt og hjerte - smerten var stor.

10 dager var gått siden Ida Maries dager her var over. Men det går greit i dag er en bedre dag, og jeg kan se positivt på at: jeg vet hvorfor jeg mistet, Kromoson feil ikke min skyld, hun var stor og fin 1000g og 26 uker har vært en god rugemor jeg.

Jeg har en datter så vi kan lage friske barn..

jeg blir gravid, om ikke på et blunk så blir jeg det før eller senere.

Og selv om en ny graviditet aldri kan erstatte IDA MARIE, så vil det gjøre godt når det er det man ønsker seg nettopp enda en baby. Og selv om jeg skulle være så heldig å bli gravid og det nå skulle gå bra (etter tre på rad som ikke har blitt noe kan man jo lure på hvor man henter det fra) så vil jeg jo alltid bære på en sorg, men jeg vet den blir lettere med tiden.

 

SAvner deg IDA MARIE, jobber med minne albummet ditt, du blir aldri glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen..Englene våre blir aldri glemt.Sorgen blir lettere med tiden men smerten vil alltid komme.Jeg mistet min lille gutt i krybbedød for 7 år siden.Åen abort i uke 12 for 4 år siden.Nå er jeg gravid i uke 13.Har også en datter å vet at det kan gå bra,men redselen er der.Har hatt 3 tidlig aborter også men det blir 4 svangerskap som har gått så langt.Prøver å tenke positivt.Jeg hører en del på musikk for å utrykke følelsene mine,når suget i brystet kommer.Det hjelper å skrive det du tenker på papiret,det gjør jeg.Spesiellt de dagene som markeres.Jeg tenker mye på jøran ennå.De første årene var ukene før dødsdagen forferdelig.Var glad når den var over.For meg har hvert år vært en trening på å komme igjennom disse dagene.Nå går det bedre,å jeg håper at svangerskapet går greit denne gangen.Jøran ble født i uke 29 så jeg må ta det med ro.Du bærer ditt eget bånd til hjertet i din egen hånd,slå ned det negative å ta vare på det positive.Ta vare på deg selv å dine.Ida Marie er en fin liten engel nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for fornuftige ord, vi klarer dette, håper jeg snart kommer etter deg med en spire i magen!!!

 

For meg er det utrolig deilig hver gang noen vil se bilde av henne.. da får jeg dele henne og hun lever på en måte videere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tjorven..Det håper jeg også,å jeg ønsker deg å dine alt godt..Har du lagt ut bilde av Jenta di?Vil gjerne se henne.Håper du har det bra,tenker på deg.Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke lagt ut bilde... har ikke funnet ut helt hvor egentlig, skal forske litt på det nå...

 

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde og historie er oversendt til siri, blir å finne på minnelund under "min historie"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Kjære tjorven 1

 

Dette var absolutt forferdelig. Jeg sitter på kontoret og prøver å skjule at jeg griner.

 

Vi har liksom fulgt hverandre litt. Først senaborterer vi begge to, så blir vi gravide samtidig og aborterer igjen begge to. Sa blir vi igjen gravide samtidig og det ser ut at det skal gå bra! Det er forferdelig urettferdig at det endte slik for deg. (Min sitter foreløpig der (uke 24-25). Jeg kan ikke helt tro at det skal gå bra, men jeg har hatt en god duo-test, og blir fulgt opp av A-hus hver 14. dag! Mye småplukk, men det ser ut til at babyen vokser og trives.)

 

Jeg føler virkelig med deg i sorgen. Lykke til videre. Jeg er sikker på at du snart får en spire til i magen. Denne gangen må du sikre deg skikkelig oppfølging. A-hus har vært fantastiske mot meg.

 

Jeg tenker på deg og dine

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken, klart det skal gå bra med deg nå!!! Var selv på 6 ukers kontroll etter "fødselen" i dag på riksen snørr og tårer, og vonde følelser, MEN alt så fint ut, ingen tegn på EL elelr tante enda så vi må bare vente.... men den som venter åp noe godt... eller hvaq :-)

Får maks oppfølging av riksen skal inn igjen den 7 for vidre plan he he hvordan lage baby liksom.... Men nå gjør jeg alle de tingene man ikke gjør når man er gravid som spise lass med myek oster rått kjøtt og rødvin i helgene!!!!

 

Håper historien min kommer ut snart på minnelund da men det tok vist litt tid det der..

 

Stor klem og lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...