inzaidaz Skrevet 16. juli 2006 #1 Skrevet 16. juli 2006 Vet ikke hva jeg skla skrive engang..... Er så sjokkert....har nok ikke gått opp for meg enda.... Sitter å tenker på sønnen din.... den siste samtalen vår... Sitter å lurer på om jeg gjorde nok for deg...stillte opp nok.. Hvorfor NÅ? Mens jeg er bortreist! Jeg kan ikke engang komme for å si adjø i begravelsen din!.. Kan ikke for det men føler meg rett og slett litt sint på deg...selv om jeg forstår deg så utrolig godt.. NEI!!!! Huff!!! Kommer til å svane deg sånn! En hel verden mot deg...et liv å leve for... *Viviana mor til Angel* Min venn...borte... P.I.P
Daisy :) Skrevet 16. juli 2006 #2 Skrevet 16. juli 2006 huff.........hva har skjedd??? Håper det går bra med dere???
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #4 Skrevet 16. juli 2006 hæ????? hva har skjedd? hun har jeg jo pratet masse med på msn...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 17. juli 2006 #7 Skrevet 17. juli 2006 nei herregud, er det sant, hva har skjedd noe så utrolig tragisk! blir skikkelig lei meg jeg... har ikke ord.
leader of The pack Skrevet 17. juli 2006 #8 Skrevet 17. juli 2006 uff så utrolig trist. Tenker på venner og familie........
inzaidaz Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 17. juli 2006 Ja... Får ikke sagt adjø engang.... er på ferie i nordnorge å har ikke mulighet til å dra ned til stavanger .... Er så rart å tenke på at jeg aldri kommer til å få snakke med henne igjen....aldri se henne smile eller kose med sønnen min eller hennes.... *gråter*
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #10 Skrevet 17. juli 2006 huff ånei... så trist.. så ung.. hadde hun en hjemmeside..?
Tredjemann på vei :D Skrevet 17. juli 2006 #11 Skrevet 17. juli 2006 hva har skjedd? huff noe så trist:( tok hun livet av seg?
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #12 Skrevet 17. juli 2006 Huff-nå skvatt jeg skikkelig her... Kan vi få vite hva som har skjedd`? Huff-stakkars henne og familien hennes-stakkars sønnen...
Medium fikk guttebass Skrevet 17. juli 2006 #13 Skrevet 17. juli 2006 Dette er kjempetrist. ( Hva skjedde? Sender varme tanker til familien.
KlArAkLoVn Skrevet 17. juli 2006 #14 Skrevet 17. juli 2006 Føler med deg, inzaidaz, og hennes familie og venner! Verden er så ufattelig urettferdig enkelte ganger...
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #15 Skrevet 17. juli 2006 sender mine tanker til hennes nærmeste og venner.. spesielt til den lille sønnen hennes.. rip... vet hvor leit det er.. er ikke lenge siden det var en tragisk ulykke here..
SurreGuri Skrevet 17. juli 2006 #18 Skrevet 17. juli 2006 Herregud! hva har skjedd? kan noen være så snill å fortelle? Jeg bor her i nabokomunen, og fikk nå frysninger i hele kroppen min! så ufattlelig trist!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #19 Skrevet 17. juli 2006 Er det en grunn til at H.I ikke vil svare på hva som har skjedd??
BW og en til? 1 pp Skrevet 17. juli 2006 #20 Skrevet 17. juli 2006 se på skravlesiden..Det stod i stavanger aftenblad at hun ikke orket å leve lenger..
inzaidaz Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #21 Skrevet 17. juli 2006 Hun tok selvmord... Hadde det veldig tungt i lengre perioder.... anger slik på at jeg dro på ferie nå... Pratat med henne dagen før hun døde... bad henne og sønne opp hit på ferie om de ville, hun skulle skjekke når hun hadde fri..å ringe meg.. Pratat med henne forige torsdag da var hun i sååå godt humør og skulle ut på byen en tur med noen venner. Hadde planer om å se etter bolig sammen for å støtte hverandre.... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!! JEG SAVNER DEG SÅNN KJÆRE!!! Får ikke sagt adjø engang....Hun var verdens snilleste...selv om hun selv hadde det tungt hadde hun alltis tid til å støtte meg og andre....angrer sånn på at jeg dro opp hit...fra deg...
SurreGuri Skrevet 17. juli 2006 #22 Skrevet 17. juli 2006 Uff så vanvittig trist!!! Vet ikke hva jeg kan si for å få deg til å føle deg bedre! Jeg kjente ikke til hennes historie og hvorfor hun ikke så annen utvei og tok det valget som hun gjorde. Jeg har lest noen innlegg fra henne og hun virket ut som en blid og kjekk jente! Kan bare ikke fatte at hun har hatt det så vondt inni seg?! Jeg ble helt deppa her! Du gjorde nå det du kunne for henne inzaidez, så du må ikke klandre deg selv! Jeg kan bare forestille meg smerten til de rundt henne!
Pixie Power Skrevet 17. juli 2006 #23 Skrevet 17. juli 2006 Så fryktelig trist! Og vondt for alle som sitter igjen, for det er jo så mange spm man som nærmeste venner og famile sitter med etter en slik tragedie.
Eflisabeth Skrevet 17. juli 2006 #24 Skrevet 17. juli 2006 så utrolig trist=( sender varme tanker til deg... du kommer deg gjennom dette.klem
inzaidaz Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #25 Skrevet 17. juli 2006 Takk for støtten... Det betyr utrolig mye at så mange bryr seg...at ting ikke går en forbi uten medfølelse... Det varmer hjertet mitt.. Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå