Gå til innhold

Noen m teutonia-vogn?


jojjo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gleder meg til å bruke min!!! Jeg er selv ganske lav (162) så jeg synes ikke det gjør noe. Noen har satt meg også på tanken, at hunder mm kan komme og nsuse oppi. Men, det er vel ikke akkurat hver dag jeg støter på løse hunder eller annet uønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har T. Primus og har ikke tenkt på at den er lav. Har ikke hatt problem med snusende hunder heller. Er veldig glad i vogna og svært fornøyd, ikke veier den så mye som f.eks. Simo heller og det er bra når den skal inn og ut av bagasjerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukte en teutonia y2k de siste 2 årene, den er vel like lav som de andre vognene. Har brukt den fra nyfødt og oppover og skal bruke den til nestemann som kommer straks:-) Ingen hunder har snust på voga og det har overhodet ikke vært noen problemer med den i det hele tatt.. Den er lett å trille og lett å løfte inn og ut av bil. HAndtaket er jo regulertbart og sånn at høyden på vogna ikke har noe å si om man selv er høy eller lav.. Tror det er tryggere med en lav vogn enn en høy, ihvertfall når barna blir større. Lykke til med valget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei har selv kjøpt teutonia prestige, ser at noen syntes den er veldig lav, men jeg ser bare på det som et pluss, tar mindre plass i bilen og er tryggere når knøttet vokser til og skal krebbe inn og ut av vognen selv. snakket med flere som har hatt liknende "lave" vogner og de har bare positivt å komme med. syntes ikke du burde bekymre deg for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har teutonia Joe og var veldig fornøyd når vi brukte den med toåringen vår. Nå skal den snart brukes igjen :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...