Gå til innhold

Til alle menn: hvordan legge frem temaet barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan jeg på best mulig måte bør legge frem temaet barn for min samboer! Alt ligger til rette, vi har vært sammen i over 4,5 år, har leilighet, bil, faste jobber begge to (jeg begynner i fast jobb nå i august). Jeg ønsker meg virkelig barn, vil trolig på denne måten få en større vennekrets her jeg bor også, noe jeg savner sårt! Tips om hvordan jeg kan legge frem temaet mottas med takk! Tilføyer at jeg er 25, han 27.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et veldig vanskelig spørsmål du stiller. Tror det er langt viktigere med timing enn hvilke ord du velger å bruke.

Stapp en unge i fanget hans og se om han smelter.. :-) Det funket på meg i allefall.. ;-)

Skrevet

Jeg hadde spurt han rett ut... Om han har tenkt på det å få barn noen gang. Og at du har lyst på.. Hvis han ikke vil, er det noe å satse på da? Jeg hadde ikke satsa tror jeg.. Selv om du selvsagt er glad i han og alt det der.. Men vil du leve hele livet uten barn? Det kan du jo spørre deg selv om...

Spør han rett ut!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Ønsker flere synspunkter

Skrevet

Samboeren min og jeg ble enige i januar om at jeg skulle slutte på pilla i august. Men han ombestemte seg i vår.. jeg ble jo skuffa, men vil jo selvfølgelig ikke tvinge han! Nå i august, da jeg hadde tatt siste pille på brettet, spurte jeg om jeg skulle begynne på nytt brett.

Og da ville han ikke det : )

Det hjalp nok veldig at vi var på ferie med 3 søte små unger noen uker før.. : )

Skrevet

Jeg tror du kan dytte til du blir blå.. :-)

Detter er ikke et enkelt spørsmål. Har han ikke lyst på barn, så kan det faktisk skyldes at han ikke er klar for det ennå. Det eneste du kan gjøre er jo å snakke med ham.

Uansett så er dette noe dere må bli enige om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...