Gå til innhold

Hvor mye mme gir man...

Anbefalte innlegg

Skrevet

en 5.5-6 kg`s beibi(10 uker)? Kun som tillegg på kvelden da...Har HIPP mme og på den pakningen står det ikke noe om hvor mye man kan gi...har gitt til hun ikke har ville hatt mer, men ikveld tok hun bare ca 125 ml...er dette lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er helt normalt. Min spiste 120 ml til ett måltid da han var 4 mnd, men han spiste ofte og lite.

Skrevet

noen flere? hvor mye er vanlig å gi til et måltid?

Skrevet

Jeg lager 160 ml flasker, men det er veldig sjelden han tar så mye. Han er 9 uker og ca 5,5 kg. Som regel tar han rundt 120-130. Han får ikke morsmelk, bare mme.

Skrevet

Vi bruker nan, og på pakken står det 160-200ml pr måltid når babyen er 4mnd.

Skrevet

når mini her va 10 uker drakk han hipp mme. Det varierte fra 120ml til 250ml pr. måltid.

Di kan få så mye di selv vil ha (men ikke over 1 liter i døgnet) når di er så små. Derfor måtte vi over på fast føde da han va 11 uker gammel.

Skrevet

Hei :-)

Du må nesten bare prøve deg frem der,bebiser er så forskjellige.

Jeg ammer vesla,og i tillegg får hun 1 flaske MME om kvelden før leggetid. Kan tenke meg at da hun var rundt 10 uker,at hun drakk ca 100-130ml (varierer litt alt etter når hun spiste sist).

Nå er hun straks 14 uker og drikker ca 150ml hver kveld (av og til bare 100ml,av og til kunne hun fått mer enn jeg har lagt). Hun veier 6.5 kg. Men etter flaska får hun også pupp,da drikker hun omtrent like mye som hun gjør ellers på dagen.

Skrevet

Min er bare 4 uker, og han tar mellom 1- 1,2 dl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...