Gå til innhold

Zzzzzzzzzzzz... jeg er så sabla trøtt!


Lasso

Anbefalte innlegg

Den glade midten er over (snart 31 uker nå), nå er jeg like trøtt som jeg var de første 12 ukene! Er frisk og opplagt i kanskje fire timer etter jeg har stått opp, og så føles det som jeg kan sovne ved plassen min på jobb hvis jeg bare lukker øynene litt lenger enn et blunk... Så "våkner" jeg igjen i firetida, før jeg er helt på felgen igjen klokka sju. Og midt oppi dette, en toåring med energien til 14 ville hester :-)

 

Noen som har gjort noe lurt og fått mer energi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jeg har ikke funnet "energioppskriften" enda men skal gi beskjed hvis den dukker opp!

 

Sliter litt med det samme selv(er i uke 35). Jeg har et "intervall" liv for tiden....jobbe litt og så hvile litt - og deretter jobbe litt igjen...........

Har også en toåring i hus med en fantastisk utholdenhet og energi.

 

Lykke til - snart blir vi normale igjen - håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen var det gode tider forrige gang! Da var jeg halvt sykmeldt, ruslet rolige turer, døste på kafé og slukna i sofaen :-) Og ikke minst var det ennå ikke slik at rot og skitt ble doblet for hver dag jeg ikke orket å gjøre noe med det! Gleder meg til permisjonen setter inn, så har jeg ihvertfall noen timer på dagtid til å hente energi og forhåpentligvis få gjort litt med tidligere nevnte fordoblingsproblem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...