Gå til innhold

Å nei?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde barnefri denne helgen..

Skulle ut på byn å ha det morro med venner og bare kose oss..

Jeg ble veldig full, og støtte på x`n min ute.. vi satt å prata en del, jeg kjefta å var sint på han... Til slutt så satt vi bare å lo, å snakket om oss, før... Vi dro inn på diskoteket og hadde d mosomt..

Da det stengte dro jeg sammens med en del kompiser, å like etter fikk jeg mld fra x`n som spurte om ikke vi kunne snakke mere.. Ja ja tenkte jeg og vi dro hjem til meg.. Behøver vell ikke skrive va som skjedde der, for alle kan vell tenke seg til det..

Jeg er så sint på meg selv i dag, for det er den personen som har vært J.... mot meg i snart 3 år.. Å enda dro vi hjem sammen.. Jeg er flau på meg selv.. Jeg hatet jo han.. ååå.. at d går ann å være så dum.. :/

Måtte bare få ut litt, har ingen jeg kan si det til, så takk for at dette forume fins.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uuups. fylleangst er ikke gøy..!

men, du trenger jo ikke akkurat "følge" det opp igjen da....

Skrevet

Ouf! Man gjør sånne tabber innimellom, du er nok ikke alene. Det føles ikke så ille om noen dager.

Skrevet

Han er gjerne litt flau han også...

Skrevet

Å det var han du har unge® med?

Skrevet

Jepp.. Var det, personen jeg har prøvd å få til å ha kontakt med sønnen min.. Personen jeg egentli ikke vil ha noe med å gjøre.. personen som har gjort livet mitt surt di nesten 3 siste årene..

Guuuud så jeg angrer..

Hilsen FLAU HI!!!

Skrevet

Har han ikke villet ha noe med dere å gjøre?

Ååååh, for en snik! Gjøre sånn når han har behandlet dere på den måten...

Skjønner godt at du falt for det jeg, har vært borti liknende selv. Pappan til mitt barn trengte ikke si så mange godord for å få det til. Tror det var fordi han sa alt det jeg alltid skulle ønske han hadde sagt til meg før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...