Gå til innhold

Blir det for mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og samboer har kanskje satt en dato... 1 år framover i tid. Men innen den tid skal jeg igjennom en fødsel og eksamen i november (så fram til da blir det ikke så mye tid til noe annet) og en dåp i begynnelsen av februar... Etter det kan jeg jo vie all min oppmerksomhet til bryllupet. Er da også i permisjon. Men tror dere at det kan bli litt mye. Øddlegger jeg forberedelsene med å ha så mye på agendaen det året før jeg skal stå brud?

Er så i tvil og må bestemme meg en av de neste dagene...

Er heller ikke noe problem å sette en annen dato, men ikke senere enn midten av juli. Tenkte kanskje på sommeren 2008...men er veldig lenge til da...

Noen gode råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med hjelp fra familie eller venner er det ikke så krevende å planlegge et bryllup at du trenger noe særlig lenger tid enn det du får hvis du gifter deg neste år. Jeg hadde også mye stress før bryllupet, men den helt store planleggingen begynte jeg uansett ikke med før etter jul. Du kan jo gjøre et par småting selvom du er veldig opptatt. Sjekke ut priser, lokaler, kjole etc. Lykke til!

Skrevet

Mye av planleggingen får en ikke gjort sånn ordentlig før det siste halve året likevel. Selvsagt får du jo tid litt innimellom eksamenslesing og babystelling også, så skulle tro det vil gå veldig fint jeg. Som regel har man jo også familie som kan hjelpe seg med forberedelser.

Skrevet

Vi skal gifte oss neste juli, og jeg skal også gjennom fødsel, eksamen og barnedåp innen den tid. Tror ikke det blir mer krevende enn en gjør det til selv. Har allerede begynt å se litt rundt på priser på forskjellige lokaler og sånt, tenker å ha det i boks om en måneds tid, så kan jeg kose meg med planlegging av pynten og den slags etter jul.

Begynner du med forberedelsene allerede nå, så har du god tid. Du trenger jo ikke bruke hver eneste dag på bryllupsplanlegging. Bruk noen dager her og noen dager der. Tror ikke du har for mye på agendaen, det går nok helt fint :)

Skrevet

Jeg gjorde det samme som deg, nesten:) Satte dato 1 uke etter at den lille var født ( i midten av august). Hadde baby og dåp og eksamen foran meg de første mnd. Nå skal det sies at jeg ikke tok eksamen likevel, men det betyr jo ikke at det ikke går for andre.

Det er slettes ikke mye pes i begynnelsen. man skal booke kirke og fetslokale, det er det viktigste. Det andre tar man når det er et halvt år igjen, ca.

Nå gifter jeg meg om nesten 3 uker og jeg har fremdeles roen. Og jeg har ikke fått kjempemasse hjelp av mine foreldre eller min forlover, dette er noe jeg og min elskede har valgt å planlegge sammen, og det har gått veldig bra. Det er utrolig hva man klarer å gjøre sammen på kveldstid etter halv ni, når den lille sover:)

Lykke til!

Skrevet

Giftet meg 24. juni i år. Siden 1. august i fjor har jeg vært gjennom en fødsel (og alt det som følger med) og to eksamener. Gikk helt utmerket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...