Gå til innhold

Trenger litt hjelp jeg.. :)


**Mamma**

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på en ting.. Jeg har gått og hatt vondt, (sterke, vonde menstrasjonslingnende smerter) siden i går ettermiddag. Synes de bare har blitt vondere og kommet oftere. Kommer nå ca 3 stk i løpet av 20 min og varer ca 1 min. Lurer på om dette kan være rier eller om det bare er sånne maserier. Er maserier så regelmessig? Slimproppen har gått og lurer kansje på om jeg lekker litt fostervann.. Er ihverfall ikke veldig godt, men utholdelig er det.

Håper noen kan hjelpe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har å menstrasjonslignende smerter. termin 23juli... så lurer i grunn på det samme som deg....

håper noen kan svare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar takene i mage og rygg???

Hvis ja så har du nok rier kjære deg ;o)Spennende ja...Masse lykke til, håper du får møte nurket ditt snart;o) Ettersom du har hatt de siden igår ettermiddag så tror jeg nok de har kommet for å bli til bebisen er ute....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er vondt både i rygg og mage.. :) Håper ikke det er så lenge igjen.. :) Kansje jeg skal ringe sykehuset og høre snart da, får se litt hvordan det utvikler seg.. :) Takk for lykkeønskninger, tror det trengs.. :) Lykke til til deg også, får håpe det ikke blir så lenge til du får møte prinsen din heller.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 5 dager etter deg, så jeg håper det skjer snart...men jeg har ingen tegn på det gitt...hehe

Koser meg med magen så lenge jeg:o)

Se ann hvordan det utvikler seg, og blir det enda mer regelmessig så ringer du føden..De er der for oss!!!:o)

Lykke til igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rier er veldig regelmessige, så hvis du tar tida mellom hver, bør de klokke seg inn til omtrent samme tid og øke på i styrke og komme litt og litt oftere. Maserier pleier å roe seg hvis man slapper av, det gjør ikke rier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...