Gå til innhold

Tur på føden....


elisabel

Anbefalte innlegg

Nå er det 16 dager igjen til termin, og i dag trodde jeg kanskje vannet gikk, men den gang ei.....Putselig kom det ca 1 dl med vann/blod, og siden hodet til tulla ikke er festet ringte jeg føden og fikk beskjed om å komme med en gang. Men ultralyd viste at det var masse fostervann fremdeles, og livmorhalsen var umoden. Så antagelig har en annen fosterhinne sprukket. Kjipt.....Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nå 10 dager igjen til termin og trodde vannet gikk i går. Kjente pluselig at jeg var våt nedover mellom lårene og gikk en tur på toalettet (var i butikken). Trusa var kliss våt og det kom fra kjeden og var helt blankt. Ringte føden og fikk time med en gang. Jordmor undersøkte trusa men mente det ikke var nok til at det var vannet som gikk siden hodet ikke var festet. Hun sjekket hjertelyd og spark og sa at alt var fint og at det bare var utflod. Syntes det var rart jeg, men slo meg til ro med det. Jeg skulle ringe tilbake senere dersom bindet jeg fikk med meg var kliss vått etter et par timer. Det var det ikke, bare fuktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...