Gå til innhold

til MUMITROLL!!!!!:-)


 PAVEEL

Anbefalte innlegg

ser du svarte meg på innlegget mitt om at babyen i magen min ikke vil legge seg ned mot utgangen og at du har opplevd det samme...

 

kan du fortelle litt...snudde h*n seg frivillig eller?

 

er litt ikke bekymret kanskje, men tankefull.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du! ja, han snudde seg i uke 36 sist og la seg først i tverrleie, så i sete.. jeg fikk time på sykehuset til snuing, men fikk akupunktur dagen før den timen, og på natten snudde han seg spontant og ble liggende i hodeleie til føsel. dette var i uke 38, så det er jo seint. men anbefaler at du sjekker det opp slik at du er sikker, og så hadde jeg tatt kontakt med akupunktør som setter nåler for å snu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm..akupunktur ja, masse nåler el?

hadde det under forrige fødsel, funka det gitt:-)

 

ja jeg tror nok jeg skal ringe i morgen og høre hva hun sier, greit å være føre var....

 

takk for at du svarte:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man får en nål i hver lille tå, ikke verre enn det! mange brenner også noe som heter moksa som skal stimulere. dette gjorde ikke vi da jeg fikk disse nålene, men det skal øyensynlig øke sjansen for at barnet snur seg. skal forsterke effekten av nålene hvis jeg har skjønt det riktig.

 

gjør ikke vondt, og mange har effekt av det i form av at barnet snur seg veldig fort. vet en del om dette siden jeg lest om det etter at det fungerte på meg, pluss at jm min vært på kurs i danmark ang dette. lyke til i morgen! la oss høre hvordan det gikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...