Gå til innhold

Jeg har rier :o)


Lilliana&Prinsessa&Lillebror

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt rier fra ca kl 04.30 imorges- med varierende regelmessighet. Alt fra en god halvtime, til 8 minutter imellom. Og de er vonde!

 

Blir spennende å se nå!

Men det kan jo fort stoppe opp. Vi får se :o)

Nærmer seg uansett nå, termin i morgen.

 

Klem fra ei som ønsker fødestøv ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til!

Vet ikke om jeg har fødestøv ennå, men du skal få hvis jeg har - hehe****************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ånei du , fødestøv deler jeg ikke med noen...vist jeg i det hele tatt er så heldig å ha noe fødestøv...hehe!!

Spennende ja, håper det ikke stopper opp nå da, men har jo vart en del timer, så sjansene er vel små da for at det stopper opp...blir nok en bebis på deg snart!!!! Lykke til!!!!!!!!!!!!!

 

og vist du føder...husk at det er JEG som skal ha det du har til overs av fødestøv..hehe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for deg nå Lilliana...

 

Innbilder meg at du ligger på føden nå jeg!! ;-) Gleder meg til å få beskjeden om at alt er overstått og at du har fått prinsessen din!

 

Klemmer og fødestøv sendes herved fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk :o)

 

er her enda vettu ;) Og blir det nok en stund også ja! Ikke så tette rier, men de er heldigvis (!) vonde :o)

 

Så vi får bare se :o)

 

Takker så mye for fødestøv, som selvsagt sendes tilbake når jeg ikke trenger det mer ;o)

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Håper det går bra med deg og at du får føde snart...skal krysse fingrene mine for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åssen er det nå? Lykke til, Lilliana, håper de ikke stopper opp. Er ganske misunnelig nå, er 3 dager over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juhuuuuu....... der var det ting på gang hos deg Lilliana. så koselig... selv om jeg kan tenke meg at riene er vonde så var det så kjekt og se at du har rier,.......da nærmer det seg virkelig at du får møte den lille prinsessen din.. eller kanskje du allerede har fått møtt henne??? nå gleder jeg meg utrolig mye til og lese fortsettelsen....

sender deg masse masse fødestøv Lilliana ******************************************************************************

masse lykke til, tenk, nå er du snart mamma!!!!! iiiikkkkk..... spennende spennende =)

 

tenker på dere....

 

stor stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme enda? Spennende! Masse lykke til!! Vært på ahus og tittet på prinsessa til Tiny i dag, sååå koselig. Snart har du også ei lita i armene dine. Tror jaggu jeg begynner å bli "fødeklar" her jeg..hehe.

 

Håpe du får "gode" rier snart da. Kjedlig å slite seg ut på mange timer med dårlige rier. Og de dårlige kan jo være like vonde så teite greier..hehe. (lå selv i 1,5 døgn med såkalte dårlige rier)

 

Venter spent på oppdatering!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :o)

Tusen takk for fødestøv og gode tanker.

 

Sitter fremdeles her med vondtene mine- er 20 minutter mellom for øyeblikket. De varer over minuttet alle sammen, bortimot 1,5 min. Dette kan virkelig ta tid ja :P Det var lenge 8 minutter mellom, men så dabbet det av. Det er vel akkurat slik som er vanlig, tenker jeg.. Masse mensmurringer og nedpress i tillegg.

Fikk meg en liten times søvn; det gjorde godt. Blir spennende å se i natt- håper bare ikke jeg blir holdt våken av slike "unødvendige" rier som Molait nevner.

 

Godt å vite at dere tenker på meg, jenter- hva skulle jeg gjort uten dere??!

 

Gleder meg masse til det blir skikkelig alvor av disse riene- for nå er jeg så klar for å møte min lille prinsesse, at jeg snart sprekker!! (bokstavelig talt :P hehe)

 

Stooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LYKKE TIL ! :-) er kjempespennende å tenke på at du kanskje er i fødsel nå straks! Flott at du holder oss oppdatert så lenge du er hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeønskninger!

 

Er her enda jeg, med ca 15 min mellom nå. Synd riene ikke er mer regelmessige (eller enda hyppigere), men må nok bare ta tiden til hjelp ;o)

 

Er spent på hvor mye søvn jeg får i natt jeg... får prøve ihvertfall :o)

 

Kos dere alle sammen :o)

 

Kom ut snart nå lille venn!!

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oppdaga forresten lyserosa farge på slimet nå... hva betyr dette mon tro? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr nok at du er litt nærmere å være mamma:)

 

Du får prøve å få deg litt søvn, iaf få slappet som best mulig av. Du trenger de kreftene du kan få samlet opp.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...