Gå til innhold

Flere med 1 uke igjen til termin, 23.7?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere da? jeg har faktisk vært i så god form den siste uka, at jeg tror ikke lillegutten har planer om å komme med det første her nei...blir nok 1 og 2 uker etter termin ihvertfall...sukk..Har hatt sinnsykt med smerter tidligere i rygg og mage, men denne uka har likssom ting stoppet helt opp. Kjenner kraftige spark da, og jeg har opplevd noe nytt, at det kan rive/svi sinnsykt i lysken. Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har også en uke igjen til termin idag. Er i kjempeform jeg, i forhold til for et par-tre uker siden.Tror babyen har seriøse planer om å være inne i magen en god stund til:)

Begynner å kjenne at det er tungt i varmen, og har murringer i rygg og magen nesten hele tiden. Men det er vel bare normalt:)

Hvor skal du føde? Og hvor bor du da? Jeg bor i Oslo og skal føde på Bærum sykehus. Forhåpentligvis snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg har termin 24... så har 1 uke og en dag. formen er topp, men har endel murringer i mage og rygg jeg også. håper på å føde i løpet av uken..men det kan jeg sikkert bare glemme. jeg har masse masse kynnere.. har dere d? i uke 35 gikk d en vannlomme også..vet ikke om d har noe å si på fødeselen jeg men... er fra Aust Agder...så føder på SSA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 22.07., og merker egentlig ikke så mye til at fødselen er i gang. Har en del kynnere, men de er like lite merkbare som de har vært hele tida... Begynner å bli litt utålmodig nå ja - jeg vil se jenta mi! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på Stavanger sykehus. Har også hatt masse murringer i rygg og mage, men jeg tror det var ledd-båndene som strakk seg, var helt forferdelig. Der gikk også en vann-lomme hos meg sist fredag, og rier begynte. Men nå har alt stoppet opp, så lillemann ser ut til å bli en ganske god stund til, og jeg er i bedre form nå enn jeg har vært på leeeenge. Men kjenner god-været sliter ja, altfor varmt. Er skikkelig lei nå, hver dag snigler seg forbi....kynnere har jeg hatt siden 4.mnd. Han bare lurer meg :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin 23. Har mye maserier, og begynner å bli nokså sliten. Håper noe skal skje snart, men tror nok han er festa med superlim der inne:o)

Forrige kom ei uke før termin, så det er lov å håpe. Økt aktivitet på han her inne også etter noen roligere dager.

Inen kjerringråd hjelper heller:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin 23. her også. Kjenner godt det du beskriver ang lysken og har lest et sted at det har med modining å gjøre, at det blir klart for å åpne seg så kanskje vi ikke er så mange dager unna?? Jeg håper på å slippe å gå over, ikke fordi jeg er i så dårlig form men rett og slett fordi jeg sover så ufattelig dårlig pga uro i kroppen. Gruer meg til nettene....og nå er den her igjen....

Kynnere har jeg masse av, regelmessige om kvelden ca 10 min mellom hver, men ikke noe rier nei.

 

Vi får bare ha tålmodighet og vente;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at like før man er i fødsel får man masse energi og føler seg i kjempe form?Har hørtt det flere ganger og det stemte for min del og..Så jenter dere sitter nok med babyer før dere vet ordet av det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 23 juli. Er skikkelig utålmodig nå. Håper det skjer noe snart! Dattera mi kom 6 dager før, så håper det samme skal skje nå. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper inderlig det betyr modning når det river og svir i lysken ja. Er så sinnsykt lei av alt nå, så det blir en ufattelig ubeskrivelig dag den dagen han er kommet ut og alt er over, klarer ikke vente....godt å høre vi er flere i samme båt, så kan vi holde ut sammen :-)) siden det er 5% som føder på termindato, er jeg bombesikker på at jeg går over tiden. MEN jeg kan jo håpe på at han vil komme før også, er lov å håpe da :-)) men pessimisten i meg sier overtid. Tenk at nå er snart 9 mnd over og vi skal snart få bli oss selv igjen. Gjett om jeg skal på en SINNSYK shopping-runde i høst!!!!!! mannen min sier jeg fortjener det, hohoho......:-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...