Gå til innhold

Nå har jeg spist tre bokse annanas ........................


gråmus med stor og liten baby

Anbefalte innlegg

 

tror dere det funker?

 

det er hverfal en av tingene på lista for å få igang fødsel.

11 dager på overtid i dag. sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde nok også prøvd d meste ja!

 

ville bare si at svigerinna mi fikk fir tre dager siden, 9 dager på overtid.. Fødselen satte igang etter at hun hadde sprunget 4 ganger opp og ned trappene.. Hun ble kjempesliten og svetta som en gris selvfølgelig stakkar.... Man kan aldri vite om d var d som gjorde at hun fikk rier, men det er kanskje verdt ett fosøk?? jeg tror hvertfall jeg skal prøve det på min 9 dag overtid.... (håper å krysser fingrer og tær for at det ikke skal skje)

 

Lykke til, og håper virkelig nurket ditt vil ut å møte verden snart =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede prøvd ananas og vasket leiligheten, lå på kne og skrubba badet. Har ikke hjulpet på meg, er 3 dager over. Stakkars deg, krysser fingrene for at det skjer noe snart. Jeg har ikke legetime til uka, for legen min var helt sikkert på at jeg hadde baby før helga. Særlig, noen koser seg i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

gjett om jeg skal ut å finne meg en trapp, og springe til jeg kjenner blodsmaken i munnen, ( det skjer vel etter nøyaktig en gang opp å ned , hahahahahahah).

 

vil se jenta mi nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

#¤%&/&/()()()=`(/%#¤#¤%,, der var det jeg skjønte

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.......... blir gal.... trapper neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke særlig tro på alle disse kjerringrådene. Har prøvd det meste, men det eneste jeg får er vonde kynnere. Er nå 13 dager på overtid. Er lei nå kan man si. Skal på overtidskontoll på føden i morgen, håper de kan sette igang fødselen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste en hel 2-kilos ananas igår, men ingen fødsel enda! =) Bare vondt i ganen, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gråmus / spiremus,termin 5juli:

 

Sorry, men jeg må bare fortelle deg dette... Ananasen må være fersk...

 

Leste for et par dager siden om dette på nett, og det FINNES faktisk et enzym i ananas som kan være med på å sette i gang fødsel. Men dette gjelder kun ubehandlet ananas. Den kan ikke være i juiceform eller hermetisert. Aberet er som vanlig at du må spise uhorvelige mengder for at det skal ha noen virkning. Jeg tror det var nevnt noe i størrelsesorden 7-8 ferske ananas på en gang. Og hvem orker vel det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...11 dager på overtid selv, og kan fortelle at jeg har spist fersk ananas omtrent hver dag, uten noen effekt.

Tror disse sommerbarne bare storkoser seg inne i magen - kan forsåvidt skjønne det med den varmen som er utenfor..

 

tvi tvi til deg også

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at boks ananas hjelper.

Men du kan kjøpe deg en hel fersk ananas å spise.

Har mer tro på fersk ananas jeg, for det er det som er i midten på ananasen som skal hjelpe å sette igang ifølge kjerringråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt at det er kjernen på fersk ananas som eventuelt skal hjelpe, men har ikke noe tro på det etter å selv ha prøvd det sist jeg gikk gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ananas er vanndrivende (ut i fra det jeg har lest ihvertfall..) og det kan da ikke være så lurt å spise det i store mengder??

 

Bare til info....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...