kosemoms♥med ny spire Skrevet 16. juli 2006 #1 Skrevet 16. juli 2006 Ja i dag har jeg nådd den datoen som i så lang tid har vært så viktig. Men så står jeg her da...uten en ri! Gikk en lang tur i går kveld for å sette litt fart i ting, men hjalp visst ikke en dritt:-( Har vært plaget med utrolig sterke og mange kynnere de siste ukene, men i går i dag har det vært helt still, merkelig! Men jeg trøster meg selv med at det er ihvertfall ikke lengere enn 2uker til jeg ser den lille gutten min:-) og at dette er jo bare en kort periode i livet, egentlig, selv om det føles så uendelig lenge å vente! Jeg krysser fingrene og håper han kommer snart!
Jannix Skrevet 16. juli 2006 #2 Skrevet 16. juli 2006 Har også termin idag! Skulle ønske jeg klarte å se på det på samme måten som deg, men jeg er LEI nå!!! Vil se lillegutt! Hadde menstermin 4juli, så dumme meg begynte å vente ordentlig allerede da...Så jeg føler jeg er langt på overtid allerede... Skal på overtidssjekk tirsdag da..
MorLykkelig Skrevet 16. juli 2006 #3 Skrevet 16. juli 2006 jeg hadde termin 7.juli, men går her å venter fortsatt... håper jeg får treffe lillegutt snart nå.
kosemoms♥med ny spire Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2006 Ja da skjønner jeg du er lei! Trodde han her skulle komme 3 uker før termin jeg, fordi både mannen og jeg er født 3 uker for tidlig...men neida! Vi får håpe de kommer snart:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå