Gå til innhold

Termin:-)


kosemoms♥med ny spire

Anbefalte innlegg

Ja i dag har jeg nådd den datoen som i så lang tid har vært så viktig. Men så står jeg her da...uten en ri! Gikk en lang tur i går kveld for å sette litt fart i ting, men hjalp visst ikke en dritt:-(

Har vært plaget med utrolig sterke og mange kynnere de siste ukene, men i går i dag har det vært helt still, merkelig!

Men jeg trøster meg selv med at det er ihvertfall ikke lengere enn 2uker til jeg ser den lille gutten min:-) og at dette er jo bare en kort periode i livet, egentlig, selv om det føles så uendelig lenge å vente!

 

Jeg krysser fingrene og håper han kommer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også termin idag! Skulle ønske jeg klarte å se på det på samme måten som deg, men jeg er LEI nå!!! Vil se lillegutt! Hadde menstermin 4juli, så dumme meg begynte å vente ordentlig allerede da...Så jeg føler jeg er langt på overtid allerede... Skal på overtidssjekk tirsdag da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde termin 7.juli, men går her å venter fortsatt... håper jeg får treffe lillegutt snart nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da skjønner jeg du er lei! Trodde han her skulle komme 3 uker før termin jeg, fordi både mannen og jeg er født 3 uker for tidlig...men neida!

Vi får håpe de kommer snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...