Gå til innhold

Bryllupsfest i Bergen?

Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om det er noen som vet om noen lokaler i Bergen hvor jeg kan ha kake og kaffe etter å ha vært i kirken? skal jo lage alle kaker og slikt selv.....

helst et sted hvor man kan ha velkomstdrink og lignende oså....

Noen som vet om noe sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kan du ikke spørre om du får låne menighetshuset til kirken din?

Skrevet

Ellers så er det lokaler på Nymarks banen.. Og flere andre idrettshus, eks i Fjellsdalen på Bønes?

Skrevet

Alvøparken leier ut klubbhuset/selskapslokalet sitt for slike arangement

Skrevet

Noen av disse stedene vi kan ha medbrakt alkohol....?

Skrevet

Kajakkhuset i gravdal..Superfint lokale hvor du kan ha alt selv. Nord Norge foreningen i Kalfaret kan du ha alt selv, også veldig fint. Og så er det Alvøen Fest- og forsamlingshus. Der kan du også ha alt selv. Alle tre er kjempefine lokaler. Jeg personlig syns det er fint i Alvøen. Ligger så fint til nede ved vannet, borte fra bilvei etc...

Skrevet

litt langt unna med alvøen....kirke i sandviken

Skrevet

på laksevår er det ett hus som heter lyst & fryd. Der hadde vi bryllupsfesten vår:-) Koselig gammelt hus. Mange kjenner det som gamle dr. MenAndersens hus.

Skrevet

tror det går fint å leie menighetshuset/bedehuset i sandviken. det som ligger rett nedenfor den gamle brannstasjonen.

Skrevet

men der er det vel ikke lov å drikke vel??

Skrevet

Jeg ville sjekket med grendahusene rundt deg.Min bror leide ett i Åsane og der kunne man ha med seg det man ville men man måtte være ute til klokken 01.00..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...