Gjest Skrevet 16. juli 2006 #1 Skrevet 16. juli 2006 noen som har noen å anbefale?? har sett på mei tai, erfaringer med denne?
Sigyn Skrevet 16. juli 2006 #2 Skrevet 16. juli 2006 Jeg har et bæresjal (didymos, fra naturbarn.no) som jeg elsker! Har brukt det daglig fra gutten min var nyfødt til nå når han er fem mnd og åtte kilo, og vogna har blitt satt i boden! Nå i det siste knyter jeg det også av og til som en slynge, og det liker han godt, for da får han armene fri. Kjøpte mei tai fra dotedot.com nå også, bare fordi den var så superfin, og det er hyggelig med variasjon. Lykke til med valget, det er en jungel av forskjellige bæredingser der ute, og hver har sine fordeler. Selv er jeg veldig glad for at jeg valgte sjalet først.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 16. juli 2006 #3 Skrevet 16. juli 2006 Jeg har nettopp kjøpt en ergo bæresele fra babyslynga. Er kjempe fornøyd. Den er veldig enkel å bruke, og sitter godt på kroppen for både mor/bærer og barn:) Lillegutt elsker å være i den (sitter å ser og studerer alt og ingenting, eller sitter å synger i ett sett mens han ser:))
Sjalabais Skrevet 16. juli 2006 #4 Skrevet 16. juli 2006 Jeg er litt "bærenerd" og har både elastiske og ikke-elastiske sjal, ringslynger og Mei Tai. Mei Tai er en av favorittene, spesielt hvis jeg skal ha med både vogn og bæretøy på tur. MT'en er da kjapp og enkel å få på, uten at en masse stoff havner i bakken før jeg får knyttet det på meg. Skal jeg gå tur med bikkja, så blir det ofte sjalbæring. Nå som det er så varmt er de elastiskeb sjalene mine litt for tykke, men jeg har et tynt sommersjal som er deilig å bruke nå :-) De elastiske sjalene er greie fordi en kan knytte de på seg og ha de på hele dagen og ta inn og ut babyen av sjalet som det passer seg. Ringslyngene er enkle å bruke - når en har lært å bruke de. Jeg trøblet litt med det i begynnelsen, men nå går det veldig greit. Ulempen er at en bærer kun på en skulder, og det kan bli tungt i lengden. Er veldig greit å bruke yil småbæring hjemme, inn og ut av bilen, på butikken o.s.v. Anbefaler det på det sterkeste en tur inn på www.tettinntil.com Der finner du mye informasjon om forskjellige typer bæretøy, bruksområder, knyttemetoder + + + Har du kjøpt et bæretøy og har problemer med å bruke det, kan du også få hjelp i forumet der :-) Jeg er medlem der også, med samme nick som her ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå