jåsjenta Skrevet 16. juli 2006 #1 Skrevet 16. juli 2006 Jeg ser at du spår, så jeg lurte på om du kunne være en engel å se på meg. Sliter med å bli gravid, har prøvd i over 2 år. Så jeg lurer på om du kan se om vi blir gravide snart. Kan du se når? Da er jeg deg evig takknemlig:) Jeg: 10.07.81 Han: 16.08.81 På forhånd, tusen tusen takk! Ha en strålende sommer. Stoor klemm
Gjest Skrevet 16. juli 2006 #2 Skrevet 16. juli 2006 hei jeg spår ikke gratis lenger..så ønsker du jeg skal lese deg så kan du kontakt meg på [email protected] eller du kan bruke spå/horoskopforumet på DB der er det folk som spår gratis eller øver seg på tarot og pendel
jåsjenta Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2006 såg bare at du hadde spådd andre her om de blir gravid o.l, så jeg tenkte at det gjalt for alle, ikke bare spesielt utvalgte....... Men,men..så feil kan man ta...
Gjest Skrevet 16. juli 2006 #4 Skrevet 16. juli 2006 hei de svarene som er her inne er gammle...det er før jeg tok betalt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå