Gå til innhold

Kjære Kimby..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at du spår, så jeg lurte på om du kunne være en engel å se på meg. Sliter med å bli gravid, har prøvd i over 2 år. Så jeg lurer på om du kan se om vi blir gravide snart. Kan du se når?

 

Da er jeg deg evig takknemlig:)

 

Jeg: 10.07.81

Han: 16.08.81

 

På forhånd, tusen tusen takk!

 

Ha en strålende sommer.

 

Stoor klemm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg spår ikke gratis lenger..så ønsker du jeg skal lese deg så kan du kontakt meg på [email protected] eller du kan bruke spå/horoskopforumet på DB der er det folk som spår gratis eller øver seg på tarot og pendel

Skrevet

såg bare at du hadde spådd andre her om de blir gravid o.l, så jeg tenkte at det gjalt for alle, ikke bare spesielt utvalgte.......

 

Men,men..så feil kan man ta...

Skrevet

hei

 

de svarene som er her inne er gammle...det er før jeg tok betalt...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...