Anonym bruker Skrevet 15. juli 2006 #1 Skrevet 15. juli 2006 Fyren har dame og alt. Har ikke tenkt å gjøre noe for å ødelegge, men det er bare så deilig å ha den følelsen igjen. Prater med han på msn og får helt sommerfugler i magen!! Føler at jeg lever igjen, og ikke bare eksisterer. Fælt å si, men jeg har mistet meg selv i morsrollen. Nå kjenner jeg meg selv igjen fra slik jeg var før. Og jeg liker meg selv mye bedre nå. Bedre tålmodighet har jeg og alt... Hadde han bare ikke hatt dame :-( Vet ikke om jeg skal le eller gråte!
svima hege Skrevet 16. juli 2006 #2 Skrevet 16. juli 2006 det er en kjempe deilig følelse nyt den så lenge du ikke gjør noe for å ødelegge så er det jo ett fett liksom.. kjenner meg igjen der...man føler seg mer levende.. og man får plutselig mer overskudd osv,fordi man liksom svever på en rosa sky.. meg vil også føle slik igjen..hihi men blir veldig lett betatt jeg da,uten at jeg gjør noe med det...hihi
3 blå Skrevet 16. juli 2006 #3 Skrevet 16. juli 2006 Kjenner følelsen Er ikke så lenge siden vi flyttet fra hverandre...så det å starte noe nytt nå er uaktuelt for meg. Men jeg flørter Jeg mener bestemt at jeg trenger litt spenning i hverdagen...og det er deilig å tenke på noen, samtidig som man hopper i taket hver gang det piper i telefonen, hehe Men, min sommerført bor i Svergie... Han er fra samme by som meg, og vi hadde en "het" periode for 4-5 år siden. Ikke hørt fra han siden... Men plutselig Skal treffe han om en mnd når han kommer hjem på ferie... Nyt småforelskelsen... Sommrklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå