Gå til innhold

uff...regelmessige vonde kynnere...


overtids eng0806

Anbefalte innlegg

Noen her inne som har opplevd det samme? Begynte for et par timer siden, har siste timen kommet ca hvert 5 min, er vonde nederst i magen. Varer litt forskjellig, ca 1 min de siste. Har vært plaget med mye kynnere, men en stund siden de har vært som nå. Har ikke gjort noe i kveld, men stresset litt på dagen. er i uke 34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan vær maserier... Har hatt det flere ganger selv. Men de sier vel at hvis man får regelmessige kynnere som kommer hvert 5 min, og som i tillegg varer opptil 1 min, så skal man kontakte føden...!

 

Ser at det er en stund siden du skrev innlegget.. hvordan går det med deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja, gikk å la meg til slutt. Avventet å kontakte føden, for jeg har hatt det før og da gikk det over til slutt. Gikk over i natt heldigvis. Kan godt være der litt til. Sikkert maserier. Hatt noen i kveld å. Kjedelig hvis det skal begynne så tidlig da, har jo 6 uker til termin. For bare satse på at det ikke blir fødsel helt ennå. Men et par uker før termin er jo ikke å forakte....litt lei!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det der selv sist onsdag, var da i uke 34 selv. Det er nok maserier. Jeg selv fikk streng beskjed om å legge meg ned på sofaen et par timer for å se om det gikk over. Med meg var det pga stress og jeg fikk streng beskjed om å ta det mer med ro fremover hvis jeg ikke ville ha babyen for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert stress ja. Var en hel dag i byen med en hyper 3 årig gutt, var så sliten når jeg kom hjem at begynte nesten å grine...uff...i dag har jeg sittet i solstolen på terrassen og bare slappet av....ikke alltid like lett å få hvilt nok når man har andre som krever av en...i morgen begynner barnehagen igjen, skal bli deilig med noen timer for seg selv.

Har det roet seg for deg nå da, eller har du fortsatt maserier? Husker fra sist gang at jeg var veldig plaget de siste 2 ukene, men da kunne jeg jo slappe av når jeg ville. Syntes det var litt tidlig å få de allerede nå. Satser på det går bra..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...