Anonym bruker Skrevet 15. juli 2006 #1 Skrevet 15. juli 2006 Ja da var ferie turen bak oss for i år, heldigvis. Det som kunne blitt en fantastisk ferie ble i stede en utrolig slitsom påkjenning pga min stedatter. Hun ødela nesten hele ferien vår med oppførselen sin, har ikke opplevd værre. Frekk og utidig, bare plagde lillesøstera å fikk hysteriske raserianfall nesten hver dag. anfallene kom fordi hun ble fratatt en gode når hun etter flere advarsler ikke klarte å oppføre seg. (fikk ikke en is, fikk ikke gå på lekeplassen den kvelden ol.) vi bodde i campingvogn så dette hørtes jo da over hele campingplassen. Å hver dag prøvde vi å gjøre noe ekstra som badeland, tivoli ol. hun var sur til vi kom fram, glad mens vi holdt på for så å bli sur, frekk og utidig etterpå.. Hjem turen var ett mareritt uten like der hun hylte å ropte, kjeftet og smelte. å di stakkars småsøskene var helt fra seg, minsten var livredd.. Barna er for øvrig 6,5 år, 3 år og 10 mnd. det var bare hun som herjet å lagde ubehag på ferien, å vi prøvde etter beste evne å takle dette på en pen måte så ikke det skulle bli så ubehagelig for di minste i hvertfall, men ser at hun på 3 har tatt etter mange av frekkhetene til søstra. Må bare si at heldigvis skal hun til mora i mårra, og heldigvis er det 1 år til neste ferie tur, vist vi tar henne med den gangen... Måtte bare få ut litt frustrasjon, har ikke beskrevet hele situasjonen og ferien her, å får sikkert høre en del om at det er vi som har taklet det dårlig, å vi kunne ha gjort så mye mer for å bedre alt, men måtte bare få ut litt. å tro meg vi prøvde med både avtaler , nye sjanser og startet på nytt hver gang ett raserianfall var over, men det lå aldri ett nytt langt unna. Det ligger veldigmye i forkant av ferien som gjør at vi kansje burde ha forutsett dette, men vi trodde at denne gangen ble det bedre... men,men nå er det heldigvis over for denne gang..
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #2 Skrevet 16. juli 2006 Huff, da. Hørtes ikke bra ut. Jeg tro deg når du sier at dere prøvde alt. Men får håpe det er alderen som gjør det. Neste år er hun ett år gamlere og sikkert mye lettere å ha med å gjøre )
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #3 Skrevet 16. juli 2006 Du beskriver ferieturer som vi har du, og her er alle mine egne biologiske barn. Det er rett og slett alderen
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #4 Skrevet 16. juli 2006 Jeg synes synd på dere som hadde det sånn,men synes også synd på lille jenta på 6 år. Det ligger jo noe bak hennes hysteriske raserianfall..Hun har det jo ikke godt med seg selv.. Men bra at du taklet det på en så voksen og fin måte!! Er ikke stemor selv,og vet ikke om jeg hadde taklet så bra å være det heller faktisk. Hadde ett barn på 6 år skreket inn i øret omtrent på min 10 mndr gamle baby hadde jeg blitt riiiiimelig sinna ja!! Men godt du holdt hodet kaldt og ikke lot det klikke helt for deg:) Så er det jo som du sier ett helt år til neste gang:D
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #5 Skrevet 16. juli 2006 HI Det er nok desverre ikke alderen for hun har nesten bestandig vært sånn. Men hun blir spesiellt ille etter at hun har vist eller uttrykt ovenfor mora at hun trives best hos oss eller har nevnt noe om at hun helst ville bodd hos oss. Det er helt forferdelig her til tider.. vet ikke helt hvor flink vi var til å beholde roen, for det holdt på å klikke for oss noen ganger, men vi forklarte henne nesten hver gang at vi var veldig glad i henne, men at vi ikke aksepterte slik oppførsel.. Hadde jo helst sett at det bare var alderen, men.. hadde forresten spetakkel i går oxo, å anntydning til bråk i dag, men snart drar hun (heldigvis) til mora. Denne her gangen er det faktisk litt godt når hun drar, det synes både jeg og sambo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå