Gå til innhold

hvorfor så mange anomyme her?


kula 291011

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har oxo lurt litt på den ja ..... dette er jo bare et koselig ,seriøst forum stort sett fritt for krangler og useriøse provoserende innlegg....

Kanskje er det noen som ikke har laget seg nick og forblir bare anonyme da???

 

Itte vet je,,je kom sist hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt synd, er ingenting det er flaut å spørre om her. Tror det kn være derfor mange velger å være anonym. Men, behøver ikke være flau, de fleste av oss har jo samme problemer eller vært borti det på en eller annen måte, alt er naturlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo meningen at det ikke skal være mulig å være anonym her på skravle, men når folk lager seg et anonymt nick har en jo ikke så mye å stille opp med..... synes det er veldig dumt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett om jeg trodde jeg var på skravlesiden da.... he he. Men mener fortsatt at det ikke er mye som er så flaut at vi ikke kan snakke om det som voksne mennesker. Vi har alle ekkel utflod, hemmorrider, diare og kanskje lekkasjeproblemer. Vi er jo gravide!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd - ikke her inne men på 2. trim å få kjeft for småting og da har man ikke lyst til å signere med nicket. Mulig jeg føler meg paranoid men vil jo ikke skrive på innlegg hvor en ser at de som har kjeftet er. Finnes desverre også noen som har mye hormoner eller bare er kjipe for små ting. Har med hånden på hjertet ikke skrevet noe som helst provoserende. Er jo litt hormonelle selv og blir lett lei meg..... Så derfor velger jeg å være anonym :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har vel forskjellige personlige grenser for hva som er flaut og ikke. Dersom man ikke føler seg komfortabel med å signere med nick på enkelte innlegg, er det jo fint at man har en mulighet til å spørre og få svar likevel, som anonym.

 

Synes jeg, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...