Gå til innhold

83 dager igjen :-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og lei allerede. Ikke bare litt lei meg, men skikkelig deprimert lei. Skjønner liksom ikke at jeg skal klare å gå gravid i 11-12 uker til. Føler jeg har vært gravid kjeeeempe lenge nå. Skyldes kanskje at jeg har ventet så mange år på dette barnet og vært gjennom så mange nedturer på veien. Er det flere som har kjent det sånn som meg av dere, men så at det kanskje likevel kan bli litt lysere på slutten? Jeg er trøtt og sliten, men har heldivis blitt sykmeldt nå. Fått beskjed om å bruke resten av tiden til å ta vare på meg selv og "ruge". Håper ukene går KNALLFORT fremover nå. Uff for et kjipt syteinnlegg. Tror jeg holder meg anonym denne gangen:-( *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har 82 dager igjen, og skjønner at noen lett kan bli litt lei.. Da pleier jeg å tenke på de stakkarne som må ligge mot slutten av svangerskapet for ikke å føde for tidlig.. Eller de som håper alt de kan på at fødslen venter en uke til med å starte, slik at baby`n er så sterk som mulig når den blir født alt for tidlig.. Vi er ganske heldige vi som sitter her og bare er lei pga stor mage, og litt annet småtteri som følger svangerskapet med. Jeg sier dette til tross for at jeg selv har et så kalt "komplisert svangerskap",og følges på sykehuset hver uke.. uansett lykke til i de 80 dagene som gjenstår :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

 

Skjønner at du er lei, har selv hatt perioder hvor jeg er kjempelei og ikke vil gå gravid mer, hvor jeg er veldig sliten og trøtt og trist noen ganger. Men merker at nå er det enklere, nå mot slutten. Nå føles det som om det ikke er så lenge igjen.

 

Jeg har termin den 30 august og det er 6 uker til og selv om det er ganske lenge fyller jeg dagene med (har ferie) å kose meg med å gjøre i stand til babyen kommer, å kjøpe inn ting, å dagdrømme/ tenke om babyen, å spise noe godt, å lese bøker, å gå turer, se en god film på tv eller leie en film, å lese i bøker/ blader ol om fødsel og barselstiden. Tenk at det er ikke lenge til du har en kjempesøt liten en i huset:) Da tenker man sikkert at det absolutt var verdt det; å gå gravid og å være lei he he.

 

Lykke til så masse! Håper du føler det bedre snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "bare" 70 dager igjen, men det er lenge nok. Jeg skjønner deg godt. Som en over her skrev så hjelper det å tenke på hva man faktisk kan gjøre selv om man er diger og sliten og har bekkenløsning og alt det der. Jeg kjenner to som har ligget seg gjennom hele svangerskapet pga. svak livmorhals. Når jeg tenker på dem er jeg så glad for at jeg hvertfall kan rusle rundt og lage mat og stelle og faktisk til og med jobbe enda selv om jeg absolutt ikke er i toppform.

En jeg kjenner fikk barn i april og hun var også drittlei av å være gravid i den siste tiden, hadde ventet på barnet i mange år og ville bare at tiden skulle gå fort. Hun sa at det å ha vært så lei faktisk hjalp henne masse da hun skulle føde. Hun var så klar for fødslen at hun syntes smertene faktisk var verdt det for å bli ferdig med svangerskapet og selvfølgelig få barnet. Og hun er ganske pysete av seg ellers.

Så prøv å nyt det du kan gjøre, vi har vært gravide en hel evighet, men nå er det faktisk bare noen uker igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Ninn. Jeg forklarte meg visst ikke bra nok... Jeg er ikke sånn lei at jeg kjeder meg, magen er i veien og jeg er utålmodig lei. Jeg er en jente som har vært igjennom masse som ufrivillig barnløs. Så bolla&gullgutten... Det muntrer meg ikke akkurat opp å tenke på alle andre som har et fælt svangerskap. Jeg har hatt et selv som endte i en grusom MA. Det er nok redselen jeg har hatt i meg hele svangerskapet som fortsatt sitter i som gjør at jeg er lei. Jeg gleder meg til barnet er ute. Kan ikke vente på å holde mirakelet i armene mine og slippe å bekymre meg mere. Det er sånn lei jeg er.... Men i dag er jeg tross alt enda en dag nermere målet;-) Så det er vel bare å holde ut og forsøke å nyte hver stund jeg kan. Takk for oppmunting og masse lykke til til dere også:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...