Gå til innhold

Da har jeg vært en tur på sykehuset


Gjest

Anbefalte innlegg

Snuppa i magen hadde ikke rørt seg på 7 timer, så dro på sykehuset på kontroll, var ganske redd. Fikk ultralyd, alt står bra til med henne, men er veldig rolig, de visste ikke hvorfor. Ska tilbake i morgen om hun enda er like rolig. Målte henne samtidig, er ca 3,8kg nå...hjelp...

Fikk utslag på rier når jeg tok ctg, jordmora lurte på om jeg ikke hadde vondt. Har hatt rier hver dag i 4 uker, så tror jeg begynner å bli litt vant til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3,8 kilo ja... det var jo ikke så lite.. men det er jo bare ca mål da. kan jo være mindre å da..

jeg går å rundt med rier,eller det er vel ikke akkurat rier,men vondt innimellom. håper jeg får ordentlig vondt snart så jeg kan komme meg på sykehuset å føde. 8 dager til termin nå....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått i hele dag uten å ha kjent liv...tørr heller ikke ta kontakt med lege/sykehus..er redd beskjeden vil være grusom.Jeg venter og ser det hele ann.

Håper det bare er enormt trangt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan hende bebisen din bare har en rolig dag.. et hender gutten min er rolig enkelte dager. blir nervøs jeg å da. pleier å dytte litt på magen,spise eller drikke noe kaldt så sparker han masse igjen..

 

går det for lang tid uten at du kjenner liv,må du ringe føden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor sa til meg at hvis det var lite liv i magen så var det lurt å drikke cola,å legge seg på sofaen å slappe av etterpå,har prøvd dette å det fungerte bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syv timer er ikke lenge her da. Baby har dager hvor jeg nesten ikke merker noe, bare et lite bump eller en bevegelse. Så kommer det gjerne en dag eller to hvor aktiviteten tar seg opp. Skjønner at folk blir nervøse, det gjør jeg da også selv en gang i blant. Men jeg har hørt at kjenner man ikke noe på en hel dag skal man være oppmerksom.

De sover jo også en del der inne.

Min svigerinne fikk vite at baby la seg helt stille der inne pga hun selv var så bekymret. Så vi får vel bare prøve å slappe av og tenke positivt.

 

Som nevnt over her er det et triks å prøve å drikke noe søtt, ev. sette seg i en stilling hvor man pleier å kjenne en del liv eller drikke noe veldig kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min baby har vært veldig aktiv hele tiden, enda mer nå på slutten, derfor var 7 timer veldig mye. Kjenner noe hver halv time, så begynte å bli veldig bekymret. De på sykehuset sa at jeg måtte komme med en gang, de syntes også det var lenge. Så hvis man går flere timer uten å kjenne noe skulle man komme på kontroll sa de, bedre en gang for mye enn for lite synes jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at sånn BrainCooler fungerer helt glimrende for å få fart på pjokken i magen! Iskald saft med masse sukker :) Og så er det supergodt på varme sommerdager. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...