engemor Skrevet 15. juli 2006 #1 Skrevet 15. juli 2006 Hei ny her, jeg har ei lita tøtte på snart 4 mnd. hun er født 6 uker for tidlig,men er frisk.Forutenom en liten bilyd på hjerte som vi håper skal gro igjen"uten oprasjon".
Ghosty Sundew Skrevet 15. juli 2006 #2 Skrevet 15. juli 2006 Hei ) Er ikke så mye innom denne siden, men jeg har også ei som er født 6 uker for tidlig, hun ble nettopp ett år. Hun er frisk og rask, men henger litt etter motorisk.
engemor Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2006 Hei ) Hvor stor var di jente når hun vart født..Mi var 2088 gr og 44cm.Hun liker og ligge på magen og er ei veldig bli jente..På helse stasjonen sa di at jeg måtte regne med at hun var senere grovmotorisk,men hun er veldig sprek..... hun skal opp å se tar i m nakken for å komme fremover.
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 hei.æ har ei jente som er født 5uke for tidlig.ho hva 2000gr og 43cm. nu e ho 7 månda og e like sprek som andre unga som e like gammel som ho, ho e bare litt mindre.
Miriam 27.04.06, fikk 13.03.06 Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 har en her som er født 6,5 uke for tidlig.. litt over 4mnd nå.. alt går bra med han, bortsett fra reflux og at han henger litt etter motorisk.. men mentalt er han nesten der..
Frustrert 5.gangs Skrevet 5. august 2006 #6 Skrevet 5. august 2006 Vår sønn er også født 6 uker for tidlig, og han har hele tiden vært en kvikk og rask gutt motorisk. Hans største problem var at han ikke tålte melk, så vi har hatt en fryktelig sinna gutt som har hatt mye vondt i magen. Han brukte litt lang tid på å ta igjen jevnaldrende i veksten, men nå som han er 3 år er ting i rute. Han er mitt 4. og vårt 6. barn. Nå venter vi mitt 5. og vårt 7. barn i mars. Spennende. Men tankene går også 3 år tilbake i tid da vår sønn ble tatt med hastekeisersnitt. En skummel opplevelse i grunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå