Gå til innhold

flere med 9dager igjen fra i dag?


mamma->Martine

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 39 i dag... bare en uke igjen, sku så inderlig ønske jeg kom avgårde i natt..men der kan jeg nok bare drømme...hehe.

hvordan har dere d som har termin rundt denne tiden..sliten? stor? mye kynnere og menssmerter dere eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

hadde termin for 10 dager siden.

har masse menssmerter og kynnere, men vil babyen komme ut ,neida....... hun blir nok der inne, jeg er sååååååå utolmodig nå.

 

ha en ellers fin kveld allesammen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sju dager igjen i dag..og er ganske klar nå må jeg si, selv om det skremmer meg også, både tanken på fødselen og den nye tilværelsen med alt ansvaret. Men fremfor alt gleder jeg meg sånn til å møte den lille, og jeg gleder meg til å slippe å bekymre meg for om alt er bra i magen..

 

Jeg har endel mensmurringer, men er i god form. Litt kynnere på kveldstid, men ikke hver kveld.

 

Tar bringebærbladkapsler og modningsakupunktur..håper at jeg slipper å gå over tiden iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 9 dager igjen i dag, er så ufattelig lei. Har en enorm mage, du kan se den på våre album under nicket mitt... Babyen ble målt i går, ca 3,8 kg allerede. Gleder med til å møte vesle jenta nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin den 25.juli...

og i morgen tar de kansje vannet,hvis det ikke skjer noe i dag el natt.kjenner noe hvart kvarter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...