Gå til innhold

Jeg har født!!!!!!!!! fødselshistorien min.


Mo9ca22

Anbefalte innlegg

6.7 kom lille Niclas Kristoffer til verden, 3,5 uker før termin.

 

Hastverk på lillegutt ja, hadde hatt ganske vonde maserier hele 5.6, og egentlig i to ker før det. hadde 1 cm åpning, for ca 2.5 uker siden. og slimpropp gått 2 dager i forveien. men. våknet av at vannet gikk ca kl 03.30, horte en kneppe lyd i magen og kjente at vannet bare silødret ut.. tenkte kanskje at jeg måtte på do og at d lakk litt, men d var d IKKE. d bare fortsatte å renne da jeg reiste meg for å skifte bind. Kjente ikke noe rier, så jeg gikk ned for å sette inn et innlegg her, men idet jeg setter meg ned foran pcn kommer riene i turbofart ca 4 min mellom, så jeg ringte føden og de ba meg komme opp siden jeg var såpass før termin. Ringte også barnevakt til jenta vår på 2 år og fikk vekket sambo. sa at barnevakt ikke trengte skynde seg så voldsomt da riene var utholdelige.. kjørte hjemmefra ca ti over 4. Var på sykehuset ca halv 5 og ble henvist direkte til fødestue. Hadde 5 cm åpning. Ikke noe badekar til meg nei, ba om epidural, men jordmor sa at babyen sansynligvis var ute før den var satt. Men sta som jeg er SKULLE ha epidural, så jeg tror jordmora satte veneflonen bare for å stoppe kjeften min. Hehe... Fikk lystgass, og supte gass til den store gullmedalje. Min bestevenn!!! :) Pressriene begynte, og gullgutten var ute kl 05.40... en time og ti minutter etter ankomst til sykehuset. Hastverk som sagt. Anestesi legen kom inn rett etter at han var ute, så epidural, det fikk jeg ikke... hehe. Gikk greit fordet da! Måtte bare sy et lite sting. Men så var han ikke store gutten heller. 2669 gr og 47 cm..

 

Lykkelig nå!!!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg Mo9ca22 :-)

 

Gartulerer sååååå masse,jammen gikk det fort for seg ja....

Godt alt gikk så fint da.

Kos deg videre i denne fine tiden. Snart er det min tur,gleeeeeeder meg...

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med den lille gutten!!!

 

Hadde ikke du egentlig termin i slutten av juli/begynnelsen av august?

 

Jeg har begynt å vente veldig på at den lille jenta mi skal komme snart. Fra og med i dag er jeg jo fødeklar ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med lille gutten. ha en fin tid videre å kos deg med gutten. gleder meg selv til lille jenta mi kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde hastverk ja :)

 

GRATULERER så masse m lille gutten :)

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei monica:)

 

gratulera så mye me gutten dokkas, og så fint navn han har fått!

snakte me mor di og hu sa at du hadde hatt litt trøbbel nå i slutten så eg regnte me at du kom t å føda før meg, sjølom me hadde termin så og sei på likt. Me ska ha en liden gutt 3 august, vist han ikje bestemme seg for å komma før eller itte:)

eg har og bestillt en sånnen kjappe fødsel så du hadde, men eg tvile på at d skjer.

 

lykke t me gullongane dokkas!

 

klem linda lunde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...