Gå til innhold

BRIO vogna knakk etter 3 ukers bruk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anbefaler ikke brio kombi, vår knakk i festet etter 3 ukers bruk, den var helt ny og den må til reparasjon der vi kjøpte den.

Støtdemper-plast-delen gikk istykker og hele vogna segnet om, med baby inni og alt.

Ville bare nevne det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm ikke bra.. har selv kjøpt brio kombi..

men igjen som me alle produkta så kan noen være dårlig fra begynnelse..

så for min del tar ikke alle under en kam.. men skjer det me min å .. ja da blir æ sur..

gikk det bra me babyen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hovedinnlegger her....ringte butikken og de sa at det hadde vært noen problemer med akkurat den delen ( er fire stk av samme del) -det var jo festlig å høre.

Sitter inne med baby og uten vogn, men babyen har det fint da.

Mindre søvn og mere pupp uten vogna.... ikke så moro inne i varmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. men da vi va på butikken så følgte det et grått sånn understell me (eller ka man kalle det. ialle fall di stengern å sånn) men vi valgte å kjøpe et anna, et i svart for da kunne man flytte mer på handtake å sånn. (for brio understell kommer jo i grått,kunne ikke få det i svart me mindre vi tok en anna handtak modell) som igjen kosta litt mer

 

æsj blei vanskeli å forklare.. men skal ialle fall være litt på vakt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trasig når slikt skjer, men jeg vil anbefale deg å gå tilbake til butikken og forlange en låne-vogn. En ny vogn skal da holde mer enn i 3 uker, og d skal ikke gå ut over deg at de har levert ett produkt som ikke holder mål. Jeg måtte også levere min vogn på rep. da ble jeg tilbudt lånevogn fra de til den var ferdig rep.

De kan jo ikke la deg være uten vogn, makan...... Spør de, alle butikker som selger barnevogner skal ha lånevogner tilgjengelig.

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...