Gå til innhold

brukt vs nytt??


Gjest

Anbefalte innlegg

sitter å ser på finn. no og slike sider.. har tenkt å kjøpe brukt i forhold til å kjøpe nytt. men.. jeg har veldig lyst på izi sleep sin bilstol.. passer den på alle quinny vogner?? og hvilken quinny vogn er best?? hva synes du om å kjøpe brukt.. noe jeg bør tenke på..?? se etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

 

vi har nu kjøpt alt nytt da, men viss vi sku ha kjøpt brukt ville æ ialle fall sjekka varan før æ bestemte mæ å betalte. viss det e muli for din del da. sysn bare det e blitt mye svindling på finn.no å rundt på sånne sider, så ville nok vært på den sikre sia.

 

har sett veldi mye fint (selvfølgeli kom det etter vi hadde kjøpt våres ting da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de anbefaler å ikke kjøpe bilstol bruk hos noen du ikke kjenner. du vet aldri om hva de har blitt utsatt for og da kan de vere mindre sikre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hører tilpå 1 trimester.. kommer hit om litt under 2 uker.. har termin 10 feb.. men liker å sjekke ut saker og ting, før jeg kjøper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi.. denne skulle vært på 2 trimester.. har ikke tenkt å skippe 2 trimester. og håppe rett hit, fordet, om det kunne vært kos ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...