Gå til innhold

HJELP...kan noen svare på dette??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

plutselig har jeg fått ødem i beina...ikke mye,men nok til at det gjør vondt og er ekkelt.er det normalt da?skal det bare dokke opp over natta??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok ikke unormalt nei, og nå i varmen kan det nok komme ganske plutselig, selv om du ikke har hatt det før..Bør bruke støttestrømper! og snakke m jordmor/lege neste gang og se om blodtrykk og urin er ok..Hvis det ikke er mye ødem er det sikkert ingen fare, det er det veldig mange som får på slutten/og i varmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt! Jeg gikk opp 4 kg på et par dager her for noen uker siden pga dette i det varme været. Så gikk jeg ned igjen 3 kg så snart været ble litt kjøligere. Tok det opp med jordmor, som sa at jeg kunne regne med at det kom til å gå opp og ned hele sommeren.

Sitt med bena høyt og ha dem i kaldt vann med jevne mellomrom, så blir det bedre. Støttestrømper hjelper også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei?? Er det virkelig muløig, at det kommer så fort mener jeg?? Jeg er så redd for å bli full av vann, siden jeg ser ut som en vandrende bolle uten vann nå liksom... Hadde til og med mareritt om at jeg våkna opp om morgenen, og da var føttene helt rare-fulle av vann!!! Heldigvis var de ikke det i virkeligheten... Ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...