Gå til innhold

Dere kan ikke gjøre dette med tilbakevirkende kraft!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Dere sier at alle nick skal vises. Sånn som dere sier det, skal dette også ha tilbakevirkende kraft. DET kan dere ikke gjøre.

Det er mange som har skiftet nick, for å stille private spørsmål, også har de skiftet tilbake til sitt opprinnelige nick.

Mine private spørsmål er kun mine, ingen skal vite at det er jeg som har stilt disse spørsmålene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil dere være anonyme så er det bare å signere som anonym!

Meldinger som er postet slik vil forbli anonyme for evig og alltid.

 

Signerte meldinger vil linke til en profil som det er *helt* frivillig om en vil ha eller ikke.

 

Å skifte nick i stedet for å bare bruke anonym ser jeg ikke helt poenget med.

Er meldingen signert er den jo nettopp ikke anonym :)

 

Mvh.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men viss en vil legge inn et anonymt innlegg på Skravle, så har en ingen andre muligheter enn å endre nick, er ingen anonym-knapp der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke jeg har misforstått helt så er forum uten anonym-knapp ment å være forum uten anonyme meldinger :-)

 

Det er jo en evig diskusjon her om anonym er en god ting eller en uting... er det ikke greit sånn med litt av hvert da?

 

..."ja takk", sa Ole Brum ;-)

 

 

Mvh.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skuffende i grunn hvis det ikke får tilbakevirkende kraft. Jeg forsto det sånn på moderator at gyldigheten i avsløringen av mitt nick hvilte på at alle flernicksbrukere skulle avsløres uansett.

 

Jeg føler et snev av urettferdighet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ble "avslørt" nå i forbindelsen med innføring av profiler, så beklager jeg det!

 

Er som sagt ikke meningen å avsløre eller henge ut noen som helst.

 

Mvh.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slett ikke. Moderatorens behov for å poengtere sin betydningsfulle rolle i forumet tok overhånd et øyeblikk.

 

http://www.dinbaby.com/forum/thread/5627821

 

Da et par brukere ble irriterte over uproffheten det hele bar preg av (da også medregnet tidligere utspill av moderatoren), utviklet det seg en hel "ro-ro-ro-din-båt-prosess" fra moderatorens side, hvorpå det ble påpekt at alle flernicksbrukere skulle avsløres likevel...så da var det liksom ikke så farlig....eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nok påta meg litt skyld her, siden jeg ikke har informert moderator godt nok om hva de nye profilene medførte.

 

Håper jeg har oppklart de fleste misforståelsene nå.

 

BTW; Gi moderator en sjanse til å bli litt varm i tøya! ;-)

 

Mvh.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at du heller ikke har informert moderatoren om det mest grunnleggende ved forumbruken her inne før han/hun ble satt inn i rollen?

 

Da tenker jeg på slike ting som taushetsplik ol.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte kun på det med de nye profilene.

Jeg er bare "teknisk" ...alt annet er Siri & co sitt bord :)

 

 

Mvh.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...