Gå til innhold

Ny mann, tanker om flere barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært alenemor siden 2004 og i april ble jeg sammens med en mann. jeg er veldig glad i han og elsker han. Men det som er er at jeg er farig verpesyk, jeg vil virkelig ha ett barn til (har et barn på 3 år fra før). Vi bruker ikke prevansjon, bare kondom like før utløsning. Men så er det det da, jeg syns kanskje det er litt tidlig å tenke på flere enda og så har jeg ett år igjen på skolen. Vet jeg lever farlig men gud bedre det er vanskelig å styre seg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på en måte omvendt som deg. Jeg er livredd for å bli gravid på nytt med fare for å ende opp som alenemor,og denne gangen til 2 barn. Men jeg er singel enda da så jeg trenger ikke å ta stilling til det. Tror ihvertfall jeg må være 110% sikker på mannen før jeg "tør" å bli gravid igjen.

Skrevet

så er det det da..når er man 110% sikker? Jeg var i ett forhold som varte i 6 år jeg og fikk ett barn :) skar seg det. Er vanskelig dette. Jeg vet at kjæresten min er en riktig snill mann også. Men en dag, en dag så sitter jeg der med kul på magen og venter ett lite nurk.får bare smøre meg med tålmodighet :)

Skrevet

Ja,det er det. Man kan aldri være sikker :( Men jeg tror jeg ville tatt meg god tid hvis jeg var deg,blir nok et nurk til på oss begge to med tiden. Lykke til!

Skrevet

Dere har vært sammen i 3 mnd, en mnd mindre enn meg og x-en når jeg ble gravid. Da var vi lykkelige...

Nå har jeg og minsten nettopp flyttet ut...

Selvfølgelig kunne vi levd sammen til vi var 80 år, men sannsynligheten er av og til mindre...

Klart det er romantisk å få et kjærlighetsbarn, men nå må du tenke deg veldig godt om vennen min!

Tenk og bruk tiden godt. Det er ikke bare lett å få barn heller. Kan være mye stress de fførste mnd...

Dette mener iallefall jeg, men klart, jeg også ønsker meg flere barn -med tiden. Jeg mangler mangler en å lage barn med akkurat nå...hihi ;) Men jeg skal tenke godt over det, for som en over meg her også sa. Skrekken min er å bli alenemor til to barn med forskjellige fedre...

Lykke til :)

Skrevet

Ja det er ikke enkelt dette. Men jeg har vært i noen forhold *som jeg ikke har blandet poden i* men ingen av de kunne jeg tenkt meg å stiftet familie med. Er ikke enkelt dette. Får håpe jeg klarer å styre meg, er bare så babysyk :( å familiesyk, savner den tryggheten med å ha en mann i mitt liv, samboer :) har snakket om å flytte ilag, til høsten om alt går bra mellom oss.

Skrevet

He he, jeg har det på samme måte som Aurora og mammaen.

Jeg har helt angst for å bli gravid, selv om jeg nå er blitt samboer med en flott fyr. Neste gang skal jeg være gift, ikke at det nødvendigvis gir så mye er trygghet for alle, men for meg ville det gjort det :)

Skrevet

Jeg er også verpesyk til tider, og den nye kjæresten min er HELT klar for å bli pappa. Men tanken på å bli alenemamma til to på å kort tid (dattera mi er halvanna år) gjør at jeg velger å vente. Vi har kun vært i lag i 5 måneder, så det haster ikke. Jeg er heller ikke ferdig med utdannelsen, så hadde vært fint om det ble gjort ferdig først.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å ta slike sjanser. Er i et nytt forhold nå å jeg beskytter meg 100%. Ønsker ikke å bli alene med to barn med to forskjellige i den alderen jeg er i. Så selv om jeg kunne tenkt meg et barn til med han jeg er sammen med så kommer jeg til å vente til vi har hatt et stabilt samboerforhold i noen år. Om det blir han og meg til slutt da, noe jeg håper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...