Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 15. juli 2006 #1 Skrevet 15. juli 2006 I utgangspunktet liker jeg best "slette" ringer, uten noe dilldall. Men vi bestemte oss for giftemål/forlovet oss på Kreta (og var forøvrig gift drøyt 2 mnd etter...he-he) Vi kjøpte ringene på Kreta, og disse var designet av en lokal gullsmed. De er nyyydelige, diskrè, men veldig spesielle. Min er med diamant (liten) Jeg er så veldig glad i ringen(e), fordi den er så spesiell for oss!! Hva med dere? Tenker dere noe ekstra på ringen(e)?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2006 #2 Skrevet 15. juli 2006 Jeg ville at ringene skulle være i hvitt gull og gull i sammen pga. at jeg går mest med sølvsmykker og da passer ringn til de. Ville ha gult gull og i ringen for da ser det mer ut som giftering. Min ring har 3 små diamanter i tillegg. Min samboer sin er enkel i hvitt gull og gult gull. Vi er kjempefornøyd med ringene. Enkle, men samtidig ikke slik som alle andre har
FruMamma med nr 2 Skrevet 15. juli 2006 #3 Skrevet 15. juli 2006 Vi har de vanlige ringene i gull. Jeg ville ha det, for da vises det bedre at man er forlovet/gifte. Mange av forlovelsesringene ser ut som vanlige ringer og man ser ikke forskjell. Er fornøyd med den ringen jeg har:)
Gjest Skrevet 15. juli 2006 #4 Skrevet 15. juli 2006 Vi har også ringar i kvitt gull, i tillegg har eg ein forlovelsesring i kvitt gull med ein STOR diamant på... Ringane våre er frå Mexico, dei ser heilt vanlege ut, men det betyr jo litt ekstra for oss at dei er frå Mexico (mannen min er meksikansk)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 16. juli 2006 #5 Skrevet 16. juli 2006 vi fikk spesiall laget allianseringer til oss.....nydelig elegante
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 Vi har valgt ut Skjervøy- ringene, sagn etter Skjervøy- kongen. Og denne ringen skal vist nok være funnet i grotten hvor kongen bodde. Disse ringene får man bare kjøpe på Skjervøy. Ringen snor seg runt fingeren på en måte, og jeg synes den er veldig spesiell. Skjervøydronning
....Hege 69 Skrevet 18. juli 2006 #7 Skrevet 18. juli 2006 Vi har halvt om halvt, hvitt og gult gull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå