Gå til innhold

Trist i hele kroppen sin... dumme hormoner!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

I går var jeg litt nedstemt. Helt uten grunn egentlig. Gikk i dusjen på kvelden og begynte bare å gråte. Gråt og gråt i lang tid og kan ikke akkurat si jeg fikk med meg så mye av filmen jeg så på. Mannen min har begynt å skjønne at jeg ikke kan forklare hvorfor jeg gråter nå når jeg er gravid (dette har skjedd to ganger før gjennom hele svangerskapet, så jeg har jo ikke vært direkte plaget), så han bare klemmer meg, styrker meg over håret og trøster så godt han kan - fantastiske mannen min!

Hadde håpet det skulle være bedre i dag, men nå sitter jeg faktisk her med den samme triste følelsen inne i meg og har bare lyst til å grine.

Å, så slitsomt det er!!

 

Eneste jeg kan tenke meg som har vært med på å utløse dette denne gangen er at jeg har to venninner som har født til termin nå i løpet av den siste mnd, og neste lørdag er det i utgangspunktet min tur... tror liksom jeg begynner å få litt nerver samtidig som jeg er redd for å gå over tiden for i hodet mitt er det liksom helt feil om jeg føder en annnen dag.

 

Trenger noen trøstende ord nå jeg jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff...godt vi er flere...

har den deppe dagen jeg og, men i motsetning til deg har jeg ikke en mann som trøster meg....stakk ut han samme med to åringen vår...mente jeg var sur tror jeg...dritmann!!!

alt jeg egentlig trenger nå er kos kos kos....vet heller ikke hvorfor jeg er deppa, men kan vel ha noe med at mannen min reiser på tirsdag og da kommer han ikke hjem før på termindagen....begynner å tenke på; hva om babyen bestemmer seg om å komme før?? skal ha med meg ei venninne, men det blir ikke akkurat det samme.....uff...

 

sender deg iallefall en god klem, akkurat sånn jeg ville hatt den selv, sånn goooooooooooooooooooooood bamseklem uten noe som helst baktanke el noe, trenger ikke klemme igjen heller, bare sitte der å ta imot:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert bare et par dårlige dager, det hender jo at man har. I dag er jeg -2 dager etter skjema og det føles ikke noe bra, skulle liksom hatt babyen for lenge siden, jeg, men det blei ikke sånn. Babyene kommer når de er klare, det er ingenting å gjøre fra eller til, og når han først har kommet glemmer du sikkert alt om ventetid.

 

Tror du skal la deg selv være litt trist og heller tenke at det kommer bedre dager. Ta det med ro og finn på noe å kose deg med, et ukeblad, god frukt, godis siden det er lørdag, yndlingsisen din e.l.

 

Mange trøsteklemmer fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VIL sende en klem tilbake! :) Tusen takk. Det hjelper å høre at vi er flere. Nå har jeg satt på litt rolig musikk og da kom de tårene jeg ventet på!

 

Er nok ikke så lett for mennene våre å forstå oss, men det er de bare nødt til. Venter på at mannen min skal våkne nå... han prøver å sove så mye han kan mens vi fortsatt har nettene for oss selv. Liker egentlig ikke at han ser meg gråte så fælt fordi han blir litt lei seg selv, men det er ikke så mye å gjøre ved det.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille venn da!!

Vet du? Jeg har hatt det slik et par ganger jeg også. Og når mannen min skal trøste, griner jeg bare enda mer... ;)

Er masse som skjer i kroppen- også nå mot slutten av svangerskapet- og det er helt NORMALT ;o)

 

Sender deg en gooood klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!!!! Jeg begynner også å stor hulke når mannen min skal trøste meg, men da får jeg det i hvertfall ut... også får han meg alltid til å smile etterpå.

Fikk verdens beste sms av bestevenninnen min nå (ble helt rørt), så humøret er stigende, men kroppen er litt seig i dag, så vi får se hvor langt tid det tar før jeg er på topp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...