Anonym bruker Skrevet 15. juli 2006 #1 Skrevet 15. juli 2006 hei. jeg skal ha dåp til sønnen min om en mnd og får så mange spørsmål om hva jeg ønsker meg til han. men er egentlig helt tom for ideer.. vet bare at jeg ikke vil ha sølv og sølvplett for det kommer ikke ti å bli brukt. er det noen som har forslag til fine ting å ønske seg til gutt??
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 15. juli 2006 #2 Skrevet 15. juli 2006 er faktisk fine smykker til gutter også:)tøft da:)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #3 Skrevet 16. juli 2006 Fotografering (Fame) er en fin gave. Fotoalbum i god kvalitet; hvor du kan samle bilder av gutten din, slik at han kan få bildene når han blir voksen. Hjemme-strikkete/sydde plagg (f. eks. pen-klær, bunad). Pengegave/spare-konto som han kan få når han blir voksen.
katty Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Gyngehest, epletre, smykker, fot-og håndavtrykk i gips
snuppelure 74 Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 # tripp trapp stol # lekegrind # bøker ( sangbok,eventyrbok m.m)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #7 Skrevet 23. juli 2006 - Barneservice (PP "Prins" er skjønn) - Hardangerbestikk til barn - Sangbøker/eventyrbøker - Tripp trapp stol - Innmelding i boligbyggelag - Bæremeis
Gjest Skrevet 5. august 2006 #8 Skrevet 5. august 2006 Min datter skal døpes om ca en måned og jeg har sagt at jeg ønsker meg bøker i "De store hvite" fra Ascehoug. Hun har et par allerede, blandt annet "Den store barnesangboka" . Bruker denne mye, når vi synger sanger for henne. Mange fine bøker i denne serien, som barnet kan ha glede av i mange år fremover. Finnes også en barnebibel i serien. Bøker er alltid bra gaver! Har egentlig ikke tenkt så mye mer over andre ting vi ønsker oss. Må være litt opp til de som skal gi gaver. De fleste tenker vel at en dåpsgave skal være et minne, så da får det være opp til giver å bestemme hva de vil gi. Men, mange gode forslag her da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå