Gå til innhold

Da er jeg og høygravid:)


Molait

Anbefalte innlegg

Ja for man er det da man har 40 dager igjen? Følt meg høygravid i flere uker alt jeg!!

 

Tiden flyr. Snart kommer gutten til oss:)

 

Kjøpe maling til babyrommet nå snart. Er litt usikker. En mørk blå og 3 hvite vegger eller skal de hvte være lys blå eller skal vi dele opp veggen og ha en del mørk og en del lys, skal vi dele opp vertikalt eller horisontalt?

 

huff..er ikke lett. Drar på ferie på mandag så tenkte vi skulle få malt i helgen og fargene må da kjøpes inn i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Molait:)

Som deg, føler jeg meg allerede høygravid, men kan ikke kalle meg det før om 11 dager. Men det er ikke lenge til de små kommer. Det er utrolig som tiden flyr forbi! Håper formen din er fin selv om du nå er høygravid!!

 

Når det gjelder malingen, er jeg veldig fan av å ha en vegg en annen farge enn de tre andre. Lisa sitt rom er sånn. Der er 3 vegger lys eplegrønne, den ene av disse har rosa blomster på, den fjerde veggen er rosa. Syns det er litt kjekt med sånn forskjeller. Jeg vet ikke helt hva jeg ville gjort i deres tilfeller. Det kommer an på hvor mørk den fjerde veggen skal være. Hvis den skal være veldig mørk, ville jeg hatt de andre lyseblå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!

 

Nå går tiden veldig fort..jeg var liksom høygravid for noen dager siden..(føles slik ut) og nå er det bare 18 dager igjen til termin.

 

Kos deg videre i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:) Blir litt stressa av "høygravid" jeg. Dårlig tid da jo..hehe.

 

Ang. farger så tenkte vi å følge opp med den blåfargen inni døra (er ruter i døra liksom) rundt skapet (innebygd skap) og evt. vinduskarmene. Tenker som så at det er lettere med pynt og sånn dersom veggene er hvite. Men skal man da ta hvit som tak og taklister, helt hvit sltaå, eller ta en mer kremfarga, en anesle gult eller evt. lys blått i. Er dritvanskelig!! Tror det uansett blir fint, men vil at det skal bli slik jeg vil ha det og vet ikke hvordan jeg vil ha det før jeg ser det!! Stakkars mannen min, etter siste setning ser jeg hvor vanskelig jeg må være å leve med for tiden..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...