Anonym bruker Skrevet 15. juli 2006 #1 Skrevet 15. juli 2006 har en gutt på snart 6 mnd han klager å klager så mye om dagen .. han får mat og det han trenger sover når han er trøtt. han kan sitte å kose men med en gang jeg legger han på leketeppe hans så starter det med en gang igjen. sånn har det vært i 3 uker.. må si jeg blir sååå sliten av å høre på det. er alenemor til han så det er bare meg. har ingen avlasting. kjenner jeg blir små sprø av dette, ikke missforstå jeg elsker gutten min over alt men han sover urolig om natta så jeg holder på i 24-7 er selv trøtt og sliten. noen gode råd å gi.. hilsen frustrert...
Gjest Skrevet 15. juli 2006 #2 Skrevet 15. juli 2006 har en på 5 mnd som er likedan,men liker heller ikke å kose han da,så ikke så lett dette her nei...Sover heldigvis bra på natta,men er slitsomt når man ikke kan la de ligge litt alene på dagen
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2006 #3 Skrevet 15. juli 2006 kanskje det er tenner påtur`?? har du prævd å smøre på dentinox??
Northernlights Skrevet 15. juli 2006 #4 Skrevet 15. juli 2006 det hjelper aa gaa tur med babyen i vogna. Iallefall er det eneste loesningen hjemme hos oss. Han klager ogsaa masse ;o)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2006 #6 Skrevet 15. juli 2006 han elsker å kose vil helst sovne i armene mine. kan gå turer men kan ikke gå tur heledagen, godt jeg ikke er alene om dette er førstegangs.. er tenner på vei tror jeg han sikler å gnager på .putter fingra inni munn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå