Gå til innhold

Hvorfor må han feste nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Under hele svangerskapet har min forlovede vært en fantastisk støttespiller. Selv om han er en sosial person som er glad i å være sammen med venner har han takket nei til å gå ut i helgene når kompiser har bedt han med på fest. Nå har jeg reist hjem til mamma for å være her fram til fødsel, og han er fortsatt igjen der vi bor fordi han skal flytte tingene våre til den nye leiligheten. Har termin den 22.07 så han skal komme til uka. Etter jeg reiste har han vært ute med kompisene sine, og det er jo bare flott. Men denne helgen har han virkelig tatt av, var ute i går og han skal på stor fest i dag også. Sa til han at jeg syns det var dumt av han å gå ut så ofte så nærme termin. Dette fordi hvis noe skulle skje vil jeg at han skal være klar til å kaste seg på flyet. Men dette vil han ikke høre på. Jeg forstår at han sikkert har behov for å feste litt før foreldretilværelsen trår til, men hvorfor akkurat nå? Han har heller ikke begynt med flyttingen noe som han selv sa han skulle gjøre denne helgen. Men dette blir jo ikke gjort nå når han bare skal feste. Arrrrrgh er så sint at jeg vil bare gråte. Er det galt av meg å reagere slik eller burde jeg bare la han være i fred for å feste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes at det er så nærme termin, at han burde holde seg i nærheten av dere. Selv fødte jeg 2 uker før termin så man vet aldri hva som kan skje. Sett foten ned og krev av ham at han skal være der for at du blir trygg...festingen er ikke så viktig nå. Tenk hvor dårlig samvittighet han skulle fått hvis du plutselig skulle føde og han var enten langt borte eller kanonfull. Hvem skal da kjøre deg til sykehuset?

Jeg ble veldig streng mot mannen min på slutten og sa ordentlig ifra hva jeg følte, så han holdt seg hjemme de siste 2 ukene. Lykke ti:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes oppførselen hans høres både egoistisk og uansvarlig ut, og skjønner godt at du reagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...