Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Bare lurer på noe. Hvordan er det egentlig? Er det veldig slitsomt? Jeg har en gutt bare, å jeg syns det blir slitsomt til tider. Jeg trur ikke jeg hadde klart det rett og slett, men beundrer de som gjør det. Jeg skjønner jo det at hvis man får det, så er det ikke så mye annet man får gjort enn å ta seg godt av de selfølgelig. Men jeg lurer da på hvordan det er liksom? Hva gjør dere å sånn.....=) Hilsen en nysgjerrigper.... Velger å være anonym tilfelle noen syntes at spørsmålet mitt var teit.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Til dere som har firlinger osv også da selfølgelig. Men det er vel kanskje litt mer sjeldent..? HI
Augustspire<3 Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Å ha tvillinger er noe av det fantastiske en kan ha! Det er så utrolig å se to menesker som er så lik men så forskjellig likevel. Jentene mine er bare 6 mnd , men de koser seg sånn i lag, og det er utrolig å se:o) Men selvfølgelig kan det være slitsomt av og til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå